forum hoofd groepen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lobke
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2009, 15:19

forum hoofd groepen

Bericht door lobke » 12 mei 2009, 16:28

  • Adres van je forum: http://www.sweetdogs.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
krijg ze er niet in..


beste mensen..

ik heb het forum www.sweetdogs.nl die draaid nu niet op php voor heen wel gedaan. maar omdat ik toch niet zo tevreden ben over waar die nu mee draaid wil ik weer terug na php.
en ik had nog een ouwde domein naam waar we niks mee deden, dus ben ik gister avond begonne met het instaleren van phpbb3.x dat is allemaal gelukt met wat hulp..en nu wilde ik vandaag het forum een beetje opgaan zetten zo als het ouwde forum
ingaan delen in stukken zo als dit forum ook verdeelt is zeg maar..
heb al wel 10x alles geporbeert in te zetten ,en weer verwijdert maar wilt niet zo als ik wil..en ik wil het zo netjes hebben als op me ouwde forum..
dus ik wil bij voor beeld boven aan hebben staan algemeen
met daar onder wat hoofdgroepen
dan een nieuw stuk met bijvoorbeeld infohoekje
en daar dan weer wat groepen onder met bijv. algemeneverzorging ,etc.
ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel want vind het moeilijk uit te legen
meschien is het heel simpel iets en ben ik erg blond. maar ik hoop dat iemand me hier kan helpen want zo kom ik er niet uit.. bedankt voor de hulp al vast

..

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: forum hoofd groepen

Bericht door Lucas » 14 mei 2009, 12:40

Categorieën?

Heel simpel. Je gaat naar het beheerderspaneel - Forums - Tik je wat in bij het Creëer Forum gedeelte rechtsonderin en druk je op enter - Forumtype wordt Categorie

Gesloten