Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Toril
Bericht
door Toril » 11 mei 2009, 18:54
- Adres van je forum: http://bordermind.forumpro.nl
Event. modificaties op je forum: smileys toevoegen
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag.
phpBB versie: Weet niet :$
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, het is net nieuw. Ik heb ook alle smileys verwijderd.
Wat is het probleem? Ik snap niet hoe ik nieuwe smileys toe kan voegen.
..
Zou iemand mij willen helpen? Ik ben niet echt heel geweldig met HTML en fora en zo, maar ik heb toch een eigen. Nu wil ik nieuwe smileys toevoegen, liefst in één keer in een pack, maar ik snap echt niet hoe. Er staat alleen "edit smileys" (zojuist heb ik alle oude verwijderd), en "add multiple smileys". Bij die laatste zie ik alle oude smileys staan, maar ik kan ze niet meer terugzetten (niet dat ik dat wil). Maar nieuwe toevoegen kan ook niet. Zou iemand me kunnen helpen?
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 11 mei 2009, 19:05
Je maakt gebruik van een forumdienst. Hierdoor kan je geen smilies toevoegen. Je zal hiervoor support moeten zoeken bij ForumPro.
-
Toril
Bericht
door Toril » 11 mei 2009, 20:31
Oké, bedankt