- Adres van je forum: http://www.kid-z.nl/ en http://www.kid-z.nl/forum/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Kleine aanpassingen gemaakt zodat ik het kan gebruiken bij een website.
Wat is het probleem?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Google
Het duurt in het begin voordat google weer langskomt, kijk over een weekje nog eens 
Dit komt, omdat de google bot langskwam toen je een foutmelding had, en in de cache ga je terug in de tijd (en toen had je ook al een fout
)

Dit komt, omdat de google bot langskwam toen je een foutmelding had, en in de cache ga je terug in de tijd (en toen had je ook al een fout

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Dat dacht ik eerst ook, maar de datum is 9 mei. De site staat al een maand online.
En vandaag is het 11 mei, Googlebot al nog niet vaak langskomen, het neemt even tijd in beslag 

You cut me open
You cut me open
Dit is al een maand lang het geval. 

You cut me open
You cut me open
De website stond eerst op de vierde pagina van Google. Met als titel "Algemene fout". Nu staat hij helemaal bovenaan en de titel is nog steeds "Algemene fout". Zoals je hier ziet, is Google voor het laatst langs geweest op 9 mei. Maar Google is al vaker langs geweest met het zelfde resultaat.
Bij andere websites heeft het nooit meer dan anderhalve week geduurd voordat Google de site goed in de cache had staan.
Maar goed, ik wacht het nog even af. Tenzij jij of iemand anders een oplossing weet
Bedankt voor je hulp.
Bij andere websites heeft het nooit meer dan anderhalve week geduurd voordat Google de site goed in de cache had staan.
Maar goed, ik wacht het nog even af. Tenzij jij of iemand anders een oplossing weet

Bedankt voor je hulp.
Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Je zal echt ervoor bij google moeten zijn of moeten wachten