Gerbuikersgroep bij registratie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
robijn50

Gerbuikersgroep bij registratie

Bericht door robijn50 » 29 apr 2009, 21:24

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:nvt
    Wanneer ontstond het probleem?niet
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Hoi, ik ben nieuw op een phpbb board en druk doende om me dit eigen te maken. Maar ik heb nu een vraag.. Als men zich registreerd, kan deze persoon dan al een groep kiezen waar hij in wil zitten? desnoods met een multiselcet zodat hij zij in meerdere groepen komt? ik kan daar dan de registratievelden (profiel) op aanpassenGeen idee of dit mogelijk is, en of dat er mod voor is. Ik zoek me een slag in de rondte hier en op de .com site maar vind niet iets wat er op lijkt. Bedankt alvast

Derky
Contacteer:

Re: Gerbuikersgroep bij registratie

Bericht door Derky » 29 apr 2009, 21:49

Standaard kan je dit niet selecteren bij het registreren.
  1. Je zou er wel voor kunnen kiezen om een groeptype op "open" te zetten, ze kunnen zich dan via het gebruikerspaneel aanmelden en worden dan gelijk toegevoegd.
  2. Je kan eventueel ook de MOD Auto Groups installeren om gebruikers automatisch aan groepen toe te voegen.

Gesloten