massa emial werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
foxofinfinety
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2007, 12:33

massa emial werkt niet

Bericht door foxofinfinety » 20 apr 2009, 10:28

  • Adres van je forum: http://www.forum.cify.eu
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? volgens mij is het er altijd al geweest maar ik kom er net achter
    phpBB versie: 3.0.4

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Aqua-soft thema geupdate maar dat lijkt me niet relevant
    Wat is het probleem?
ik heb geprobeert een massa email te sturen naar alle leden van de groep "Geregistreerde gebruikers"
echter, deze email is nooit aangekomen bij de leden!

ik heb stage bij en nu is een van de andere werknemers lid van mijn forum en hij heeft de email
nooit gekregen, dit weet ik want ik had al het idee dat ze niet aankwamen en heb het na gevraagt
en ze komen dus inderdaad nooit aan, dat is een probleem want ik gebruik de massa emial voor belangrijke informatie over de site en het forum (eg. als we even offline zijn vanwegen een update)
iemand enig idee wat er mis is?
gewoon een email naar een lid werkt wel

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: massa emial werkt niet

Bericht door Jim » 20 apr 2009, 14:46

Lees dit onderwerp eens: viewtopic.php?f=40&t=50155
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

foxofinfinety
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2007, 12:33

Re: massa emial werkt niet

Bericht door foxofinfinety » 21 apr 2009, 08:18

ja had ik net gelezen in een andere topic,
ik vind overigens dat het lang lijkt te duuren voor 3.0.5
volgens mij was de vorige update er sneller, of vergis ik me nou :?:

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: massa emial werkt niet

Bericht door Paul » 21 apr 2009, 09:38

Die was sneller toen ja. phpBB.com heeft besloten om phpBB3 releases minder vaak te doen, omdat mensen hiervoor klaagden dat er tevaak nieuwe versies uitkomen :). In 3.0.3 zat er een vrij ernstige bug die ervoor zorgden dat het eigenlijk niet goed werkten, en toen is besloten om 3.0.4 snel uit te brengen.
In het moment zitten er in 3.0.4 geen echte bugs die ervoor zorgen dat het basis systeem niet werkt, en dus duurt het iets langer voordat hij uitkomt.

Gesloten