Instellen tijd van bericht bewerken, voor publicatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
MrBean

Instellen tijd van bericht bewerken, voor publicatie

Bericht door MrBean » 13 apr 2009, 19:10

• Adres van je forum: http://www.5broden2vissen.nl/forum3/index.php
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? is geen echt probleem, alleen heel vervelend als het je overkomt
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Als gebruiker kun je een bericht plaatsen. Sommige doen daar vrij lang over, lezen het nog eens na, wijzigen wat alvorens ze hun bericht publiceren. In de praktijk blijkt dat daar een maximale tijd voor is. Althans, dat hoor ik van degene die er lang over doen en vervolgens hun bericht kwijt zijn, voordat ze konden publiceren. (pagina is verlopen...?) En dat is dan heel vervelend voor degene die dat overkomt.
Is dit ergens instelbaar?

(ik bedoel dus niet de tijd die je instelt, nadat een bericht is geplaatst. Dat weet ik wel te vinden)

Best Buddy

Re: Instellen tijd van bericht bewerken, voor publicatie

Bericht door Best Buddy » 14 apr 2009, 11:55

Zijn de gebruikers dan ook uitgelogd? Volgens mij zit het in de duur van de sessie = Instellingen beveiliging -> "Maximale tijd om een formulier te versturen".

Pascal
Contacteer:

Re: Instellen tijd van bericht bewerken, voor publicatie

Bericht door Pascal » 14 apr 2009, 12:06

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gesloten