reklamevrij forum op phpbb

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mersinhomes

reklamevrij forum op phpbb

Bericht door mersinhomes » 30 mar 2009, 15:22

• Adres van je forum: http://mersinhomes.yourbb.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Kan er mij iemand helpen ik zou graag betalen om een reklame vrije forum te hebben doch ik heb alles goed nagekeken in de beheerdersmodule doch ik vind niet de link terug. kan er iemand mij helpen.
dank bij voorbaat

..

Pascal
Contacteer:

Re: reklamevrij forum op phpbb

Bericht door Pascal » 30 mar 2009, 15:36

Daarbij zul je bij yourbb moeten zijn, phpbb.nl heeft hier niets mee te maken.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

EelkeB

Re: reklamevrij forum op phpbb

Bericht door EelkeB » 30 mar 2009, 17:37

Je hebt je forum draaien bij de dienst "yourbb.be". Het zou zomaar kunnen dat zij gebruik maken van een (aangepaste) versie van phpBB, maar daar heeft phpBB zelf niks over te zeggen. Waarschijnlijk is de reclame de "prijs" die je betaald voor het gebruik van de diensten van yourbb.be (betaal je daar iets voor?).

Als je wilt betalen voor je eigen, reclame-vrije forum, ga dan shoppen bij een web hosting provider, regel daar een account met een domeinnaam en wat ruimte, en begin je eigen forum. Als je daarop zelf phpBB installeert, dan kun je op deze site om hulp vragen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten