Installatie voltooien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
arnoudj

Installatie voltooien

Bericht door arnoudj » 27 mar 2009, 16:24

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Met een paar kleine hobbeltjes die via dit perfecte forum vlot genomen werden (dank, dank) ben ik bijna klaar met het installeren van een forum. Nog twee vragen:
Links bovenaan het forum staat een tekst: een korte beschrijving van dit forum
Hoe kan ik die tekst veranderen?
Ik wil op de site een link maken naar het forum, maar ik zag in de phpBB3 directory geen index.html, alleen een index.php. Maak ik de hyperlink daarnaar toe?

met vriendelijke groet en dank,

Paul

..
Met vriendelijke groet en dank,

Paul Jansen

Johan

Re: Installatie voltooien

Bericht door Johan » 27 mar 2009, 16:33

arnoudj schreef:Links bovenaan het forum staat een tekst: een korte beschrijving van dit forum
Hoe kan ik die tekst veranderen?
Beheerderspaneel --> Algemeen --> Instellingen forum --> Omschrijving van de site:

arnoudj schreef:Ik wil op de site een link maken naar het forum, maar ik zag in de phpBB3 directory geen index.html, alleen een index.php. Maak ik de hyperlink daarnaar toe?
Ja. Gewoon naar /phpBB3 of naar /phpBB3/index.php :)
Voormalig Support Teamlid

Gesloten