- Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum
Het is me ooit gelukt maar ben vergeten hoe
Ik wil dus iemand de rang van ontwerper geven.
Ik denk dat ik de persoon de rang heb kunnen geven maar ik kan niet vinden hoe ik de afbeelding onder zijn avatar laat zien.
EDIT :
Het is me gelukt om die persoon de rang ontwerper te geven en ook het plaatje staat mooi onder zijn avatar maar ik kan het niet vinden om de kleur van zijn naam zwart te geven.
Iemand die het mij kan uitleggen
iemand de rang ontwerper geven
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
iemand de rang ontwerper geven
Re: iemand de rang ontwerper geven
Je moet zorgen dat de groep waarin de gebruiker zit de groepskleur zwart heeft, en zorg dan ook dat het de gebruiker zijn standaardgroep is, dit geeft namelijk de zwarte kleur
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: iemand de rang ontwerper geven
Het zal te maken hebben met de standaardgroep dan want de groep heeft al de zwarte kleur
Ik moet nu even wachten om het aan te passen want ik zit met een fout bij die persoon op mijn forum door hem de rang te geven
Ik wacht nu op een oplossing hier op phpbb
Ik moet nu even wachten om het aan te passen want ik zit met een fout bij die persoon op mijn forum door hem de rang te geven
Ik wacht nu op een oplossing hier op phpbb