Sommige text in acp is niet juist.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
danny1969
Contacteer:

Sommige text in acp is niet juist.

Bericht door danny1969 » 05 mar 2009, 14:48

• Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Het is niet echt een probleem, gewoon iets wat niet helemaal juist is. Bepaalde text klopt niet in het acp.

zo heb ik
  • bij forums als ik een forum wil bewerken { FORUM_NAME_COLOUR }: staan ipv de Nederlandse text.
    bij Instellingen privéberichten PM_MAX_RECIPIENTS: staan ipv de Nederlandse text.
en zo zijn er nog wel een paar zaken, blijkbaar met iets te proberen is er iets misgelopen, maar is al een tijdje zo dat ik niet meer weet door wat het zou komen :oops: .

Kan iemand me zeggen waar ik die zaken zou kunnen terugvinden en wijzigen?

ik merk ook dat bepaalde text raar is in ucp.php (misschien moet dit zo zijn)?

zie bvb lijn 181 ucp.php Alvast bedankt voor jullie moeite, Danny ;)

Kevin
Contacteer:

Re: Sommige text in acp is niet juist.

Bericht door Kevin » 05 mar 2009, 15:23

Je zal de nederlandse taalbestanden edits van onder andere de mod PM_MAX_RECIPIENTS en FORUM_NAME_COLOUR op nieuw moeten uitvoeren want deze ontbreken.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 05 mar 2009, 16:34

Dank je Kevin voor je vlugge antwoord.

Maar nu komt het :oops:
  • Bedoel je dat ik alle Nederlandse taal bestanden even moet aflopen (controleren) op de teksten die ik zie in mijn acp?

Of mis ik bestanden in mijn taalpakket?

Of begrijp ik er totaal niks van?
Alvast bedankt, Danny ;)

edit: oei mijne euro begint te vallen het gaat hier blijkbaar over mods die blijkbaar door update naar 3.0.4 (want toen was het eigenlijk begonnen denk ik) een beetje fout gelopen zijn. Ik controleer dan wel even op mijn mods. Thnx ;)

edit 2 : :D ik wijzig iets in de forum.php maar vraag me af of er geen fout in staat want het veranderd niet? Er blijft { FORUM_NAME_COLOUR }: staan ook na alles te vernieuwen en het buffer te legen. Iemand een idee?

Code: Selecteer alles

//-- mod : forum title colour --------------------------------------------------
//-- add
$lang = array_merge($lang, array(
	'FORUM_NAME_COLOUR'	=> 'Forum kleur',
));
//-- fin mod : forum title colour ----------------------------------------------

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 05 mar 2009, 19:21

INderdaad tussen de { } dat zijn een soort linken die verwijzen naar het taalbestand. Kan zijn dat je voor de mod complete taal bestanden moet uploaden maar het kan ook zijn dat je bijv in root/language/en/common.php iets moet toevoegen als je taal nederlands is op je forum zul je dus die aanpassing ook moeten doen in de map nl/common.php

Waar en hoe precies kun je terug vinden in de mod installatie handleiding. Het bestand forum.php zegt mij niks hoor.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten