Snap er niks meer van :(

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DECT_Joker

Snap er niks meer van :(

Bericht door DECT_Joker » 22 feb 2009, 13:55

• Adres van je forum: http://77.250.146.166/phpBB3
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
sna niks van dit forum

..Hi .
Ik ben een Fan van phpBB maar....dit nieuwe forum phpBB3 snap ik niks van.
Gewoon een catogorie aanmaken met al die mogelijkheden ect ect, ingewikkeld.
ben nu 2 dagen bezich en nog steed krijg ik het niet voormekaar dat ik een sectie heb die welk gezien kan worden maaar niet gelezen door ongeregistreerde gebruilers.
Nee geef mij maar phpBB2 veel overzichtelijker en makkelijker in gebruik.
phpBB3 komt voor mij over dat ik terug naar school moet en een curses phpBB moet nemen.
Ben teleurgesteld jammer maar helaas.
Ga dus maar phpBB3 verwijderen en gewoon phpBB2 weer instaleren.
Moet wel zeggen dat het er allemaal gelikt uitziet maar voor de gewoone gebruiker zoals ik is het niet tedoen.
De uitleg is al net zo ingewikkeld als het forum zelf , algebra allemaal.
maar goed zoals gezegt maar weer terug naar phpBB2 todat er iemand is die een normale beschrijving maakt met hoe wat waar en waarom in normaal begrijpelijk Nederlands want van dat overvloedige Engelse uitleg heb ik me buik van vol.
Dus mensen met wel de juiste hersens doe ons >leken< een plezier en maak een handleiding die telezen is in normaal nederlands en in gedachtn houden dat de mensen die het moeten lezen NIKS van phpBB weten.DANK U!!! .

Groetjes johan (want zo heet ik)

PS: het komt allemaal wat ageresief over maar is niet zo bedoelt ,ben alleen zwaar gefrustreerd na 2 dagen ploeteren.Nogmaals ben een grote FAN van phpBB.:P :D

odil
Contacteer:

Re: Snap er niks meer van :(

Bericht door odil » 22 feb 2009, 15:09

Stil blijven staan is achteruit gaan ;)
Dus moet er af en toe een nieuwe versie komen en ja die worden er niet bepaald makkelijker op.

Met mijn 46 jaar heb ik het moelijker dan jongen gasten van 20 jaar maar ik geef niet snel op :D
Iemand instaleerde voor mij het forum.
Is nu bezig om 12 modificaties te instaleren want dit snap ik echt niet dus riep ik hulp in.

De rest zoek ik zelf.
Ik gebruik de zoekfunctie, want dit is goud waard als je iets niet weet.
De zoekfunctie is eigenlijk 10x beter dan een vraag te posten.

Kan ik het niet vinden met de zoekfunctie dan post ik mijn vraag :D

Toen ik de 1ste dag in het ACP kwam dacht ik man man man wat doe ik mezelf aan.
Forums en categorie proberen te maken, maar lukte niet.
Eens vragen op het forum, lukte nog niet
Nog eens de mensen de oren van hun kop vragen en na 4 dagen kon ik forums aanmaken.
Dan een dag of 3 eer ik het doorhad van de subforums
Dan plaatjes, logo's, achtergronden proberen te veranderen.

Ik ben geen noob maar super noob geloof me en na nu ruim 14 dagen mag het forum toch al gezien worden.
Ben er nog niet maar loop nu stillaan op het einde en kan ik het forum gaan promoten http://www.hond-en-baas.be/forum

Dus je ziet met wat tijd erin te steken, veel lezen en vragen, de zoekfunctie gebruiken kom je er wel.
Geloof me als ik het kan dan kan iedereen het.

DECT_Joker

Bericht door DECT_Joker » 22 feb 2009, 15:29

WoW , kijk dat bedoel ik netjes hoor ^^.
Dat probeer ik dus ook maar kom er gewoon niet uit :( .
Alle opties geprobeert maar de ene keer zie je alles en dan weer niet of je ziet alles en kan ook alles lezen.
bvb ik wil een sectie voor allleen leden dat gaat nog wel . Gasten kunnen wel de tpocs zien maar niet lezen das gelukt maar nu wil ik een andere sectie maken met "Gasten" (zoals U heeft verschillende topics ).
Nou dan begint het gelazer . Catogorie - Forum of link? geen bovenliggend item? ect etc . algebra.
Zolang ik Forum hou en geen bovenliggend item kies dan gaat het wel dan verschijnt de een na de andere en de permiessies ook prima (alleen dat je al die groepen moet toevoegen voor permiessies beetje vergaand maar goed heb je wat te doen. tuurlijk je doet 1 keer alle permissies en dan kopier je permissies maar dan nog. Geloof me ik snap phpBB wel een beetje maar dit is wel Heeellllllll uitgebreid :P .

Oja en U heeft helemaal gelijk dat we niet stil moeten gaan staan ,maaar een begrijpelijke handleiding met voorbeeldjes zou zeer verdienstelijk zijn ^^ de handleiding in nederlands is niet eens compleet , ga maar een naar de uitleg over subcatogories Doet het niet enz enz . En Engels? kan ik maar om iets in het engels tegaan snappen als je in de eerste plaats al niet weet waar het over gaat word moeilijk ^^
Maar genoeg gezeurt nu ^^ Ga maar weer eens stoeien ^^ blijft verslavend he die phpBB Woeha ^^

Enne om het nog maar eens ff te zeggen TOPPIE forum van u al hoor ....Super .
ondergetekende is Jalourssssssssssssssss :roll:

groetjes van Johan

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 22 feb 2009, 16:29

DECT_Joker schreef:Oja en U heeft helemaal gelijk dat we niet stil moeten gaan staan ,maaar een begrijpelijke handleiding met voorbeeldjes zou zeer verdienstelijk zijn ^^ de handleiding in nederlands is niet eens compleet , ga maar een naar de uitleg over subcatogories Doet het niet enz enz . En Engels? kan ik maar om iets in het engels tegaan snappen als je in de eerste plaats al niet weet waar het over gaat word moeilijk ^^
groetjes van Johan
Dat is inderdaad een probleem hier.
Een duidelijke en in het nederlandse handleiding zou veel ellende besparen.
Die handleiding zou ik ook kunnen gebruiken.

Ik ben er ook nog niet hoor al lijkt het wel zo als je het forum ziet :D
Ik zit nu al 2 dagen te stoeien om iemand moderator te maken en kom er ook niet uit.
Veel stoeien denk ik :lol:

Als je ergens vast zit dan stel je een duidelijke vraag op het juiste forum (support, mods, stijlen)
Als je je vraag kort en duidelijk stelt zal je ook een duidelijk antwoord krijgen.
Het is niet makkelijk ik weet het maar we roeien met de paddels die we hebben :D

DECT_Joker

Bericht door DECT_Joker » 22 feb 2009, 17:59

Yoho to Bell Air WOoooottttt:P

Niks is minder waar mijn beste ;) .
Zoals hierboven getyped"me "ff stoeien " heeft vruchten afgeworpen hehehehehehe.
heb e'm hoor ^^ nu nog de rest ^^.
Ben ik ff blij dat me moeder altijd zij "jongen opgeven is einde , doorgaan is begin van alles"
nou en gelijk had / heeft ze wahahahaha.
Nou mensen toch is hier wel een bedankje op zijn plaats naar jullie 2 ^^ positieve steun is geweldig!!!
eindelijk niet eens van die reacties "tjonge wat ben jij dom" of "ga naar schoool jo" ect ect .
Toppie mensen had er echt steun aan ^^ .Thxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Groetjes Johan&phpBB3 woooooot

PS: Dit is de link naar die nederlandse handleiding :arrow: http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/
en deze direct naar dat moderator gedoe ^^ :arrow: http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/qu ... moderators

Gesloten