smilies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009, 20:50

smilies

Bericht door starter » 16 feb 2009, 21:16

  • Adres van je forum: http://ruitertest.forum-xl.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum: hu?
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
plaatsing, installering

..Ik voel me dus wel dom als ik al die berichten hier lees, ben niet zo computertechneut.
Maar we hebben na het hacken van ons vorig forum een nieuw forum opgericht, en we willen daar graag wat leukere smileys. Ik heb geprobeert smilie-pak te installeren, maar dat lukt niet.
Hoe komen we aan leukere smileys??

vraag 2: op een ander forum (wel erg groot) is er de mogelijkheid tot snel antwoorden? Hoe krijgen we dat ook voor elkaar? Maakt niet uit als er kosten aan verbonden zijn.

mvg

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: smilies

Bericht door Niek » 16 feb 2009, 21:21

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009, 20:50

Re: smilies

Bericht door starter » 16 feb 2009, 21:37

en is er geen mogelijkheid om dit forum dan over te laten zetten?Ik kan niet verlangen dat iedereen zich weer opnieuw gaat registreren na alle ellende van de afgelopen 2 week .
En in de hulp wiki las ik ook dat het niet verstandig was om een domein aan te schaffen, wat ik natuurlijk weer wel gedaan heb...

Mid
Berichten: 961
Lid geworden op: 03 mei 2008, 23:22

Re: smilies

Bericht door Mid » 16 feb 2009, 23:57

De database van een (gratis) forumdienst blijkt telkens dusdanig vervuild te zijn, dat het geen doen is om die database te gaan bewerken; je zult er dus niet gauw iemand voor kunnen vinden.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: smilies

Bericht door Jim » 17 feb 2009, 07:57

Nou, zolang je van ForumXL een backup van je database kunt krijgen kunnen we je helpen om zelf een forum op te zetten op een host. Dan moet je wel eerst die back-up hebben en een host. Mocht je er dan zelf niet uitkomen kan je een bericht plaatsen bij Gevraagd en wellicht wil iemand je helpen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten