Update probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Den Este

Update probleem

Bericht door Den Este » 08 feb 2009, 12:37

Ik zit met een probleempje.

Ik wou het forum updaten, en ik deed volgens mij alles goed. Maar toen ik terug wou surfen naar het forum kreeg ik dit venster:

Afbeelding

Ik weet juist niet goed waar ik al die gegevens moet gaan halen. Kunnen jullie mij helpen?

Groeten, Esteban.

Dmeijer13

Re: Update probleem

Bericht door Dmeijer13 » 08 feb 2009, 16:56

De gegevens van je database zijn te vinden in een config bestand, neem aan dat dit phpBB2 is, als ik het goed zie... en volgens mij is er bij phpBB2 ook wle een config bestand, moet je ff op je FTP kijken.

Anders kun je de database gegevens ook vast wle vinden in het controle paneel waar je je site host.

De beheerdersgegevens zijn gewoon jouw gegevens dan, die je op forum gebruikt, lijkt mij.

Overigens wee tik niet of je er mee bezig bent, maar het is denk ik wel beter als je je forum update naar 3.0.0 en verdere updates, mdat phpBB2 niet meer gesupported word.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Lucas

Re: Update probleem

Bericht door Lucas » 08 feb 2009, 20:40

PM mij of een moderator als het betreft een conversie van phpBB2 naar phpBB3. phpBB2 wordt niet gesupport en het ziet er naar uit dat je die versie probeert up-te-daten.
Verplaatst naar 3.0. support en gesloten
- Lucas

Gesloten