Externe URL voor plaatjes

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
peter-58
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2009, 20:52

Externe URL voor plaatjes

Bericht door peter-58 » 27 jan 2009, 21:01

Hallo!

Sorry voor de domme vraag, maar ik kom er echt niet uit.
Ik gebruik phpBB al vanaf 2.0.6. en vroeger was het in de ACP allemaal wat makkelijker te vinden.

Nu gebruik ik 3.0.4.

Gebruikers kunnen in hun posts een URL zetten naar een externe website om bijvoorbeeld naar een plaatje te verwijzen.
Maar wat moet ik doen, om er voor te zorgen, dat gebruikers inplaats van die URL het plaatje rechtstreeks ZIEN?
Het gaat dus NIET om een avatar, die je laadt vanaf een externe site, maar om een PLAATJE in de message zelf.

En ... :) is er iets in te stellen, dat de grootte van zo,n extern opgehaald plaatje binnen de perken blijft?

Bedankt voor de hulp! Peter.

www.jeugdtijdschrift.nl

Gebruikersavatar
starduzt
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 mar 2005, 20:28
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Externe URL voor plaatjes

Bericht door starduzt » 28 jan 2009, 13:03

Je kan net als bij phpBB2 de url tussen IMG BBCode zetten om het plaatje te laten zien.

Code: Selecteer alles

[img]http://www.website.nl/plaatje.jpg[/img]
En er zijn talloze image resize mods te vinden. ;)

Gesloten