Zoekfunctie in groepsleden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
maria

Zoekfunctie in groepsleden

Bericht door maria » 03 jan 2009, 20:25

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo,
Ik heb een member die zijn naam en email adres (de combinatie) niet meer weet. Hij kan dus niet meer inloggen. Ik probeer hem te zoeken op e-mail adres maar ik zie de mogelijkheid niet, wie weet dat ? (op naam gaat het wel omdat het alfabetish is)
ik wil dus eigenlijk op email adres iemand kunnen terugvinden

Andere vraag:
als iemand wil inloggen en dit mislukt, komt er een scherm dat je met de beheerder contact kan opnemen.
er staat dan ook: 1) gebruikersnaam en 2) wachtwoord.
ze moeten dit beide invullen anders werkt het niet
is het mogelijk dit zo te laten werken dat 1 van de 2 voldoende is om in te vullen ?

Leden kunnen dan hun email invullen, dit naar hun mail gestuurd krijgen en met naam en ww inloggen weer.

kan iemand mij verder helpen ?

Maria

..
"Grow your own garden in your own soul, don't wait for someone else to bring you flowers."

Jim
Contacteer:

Re: Zoekfunctie in groepsleden

Bericht door Jim » 04 jan 2009, 09:14

Er is als je naar de ledenlijst gaat in de hoek de optie "Zoek een lid". Daar kan je (mits je de juiste permissies hebt) ook zoeken op de e-mailadressen van gebruikers.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

maria

Re: Zoekfunctie in groepsleden

Bericht door maria » 04 jan 2009, 11:06

Ik heb het gevonden, dank je wel

Maria
"Grow your own garden in your own soul, don't wait for someone else to bring you flowers."

Gesloten