- Adres van je forum: http://www.volksmetaal.nl/forum
Event. modificaties op je forum: Enkel één ander theme geïnstalleerd
Wanneer ontstond het probleem? Het is niet echt een probleem... meer iets wat ik graag zou veranderen, als dat kan.
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, AZ_Serene thema geïnstalleerd van phpbb3styles.net
Wat is het probleem? Ik wil graag de grootte van de afbeelding van mijn logo veranderen. Het standaard logo wat bij het thema zat vond ik pertinent niet mooi en paste niet bij de rest van mijn site en dus heb ik zelf een nieuw logo gemaakt.
Maar toen ik mijn logo uploadde zag ik dat de afbeelding in html/css al een voorgedefinieerde grootte had. Misschien is het een hele domme vraag, maar kan iemand mij wellicht vertellen waar ik deze grootte aan kan passen? Ik heb namelijk geen idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken.
Grootte logo aanpassen in templates
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Grootte logo aanpassen in templates
Re: Grootte logo aanpassen in templates
dat kan in styles/STYLE/imageset/imageset.cfg. Daarna even in admin ->styles -> imageset ->vernieuwen klikken.
Re: Grootte logo aanpassen in templates
Ontzettend bedankt Paul!
Het is gefixt nu
Het is gefixt nu