Registratie instelling

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
John 1963
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:05

Registratie instelling

Bericht door John 1963 » 15 dec 2008, 20:14

Bij het registreren van een nieuwe gebruiker heb ik opgemerkt dat PHPBB 2 versies in omloop heeft nl.:

- Korte Registratieversie die enkel een Gebruikersnaam, paswoord en emailadres vereist.
- Lange Registratieversie (Met o.a. Naam - Voornaam - Straat - Telefoon - ....)

Waar kan ik in het Beheerderspaneel bepalen als ik bij het registreren ofwel de Korte ofwel de Lange versie wil weergeven op het scherm?

Alvast dank voor de hulp.

Nog een prettige avond toegewenst.

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Registratie instelling

Bericht door Niek » 15 dec 2008, 20:23

John 1963 schreef:- Lange Registratieversie (Met o.a. Naam - Voornaam - Straat - Telefoon - ....)
Dit is waarschijnlijk een modificatie geweest. Dit is geen standaard optie voor zowel phpB2 als phpBB3.

Wat wel mogelijk is, is door middel van aangepaste profielvelden het registratieformulier uit te breiden. Beheerderspaneel ==> Gebruikers en groepen ==> Aangepaste profielvelden
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

John 1963
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:05

Re: Registratie instelling

Bericht door John 1963 » 15 dec 2008, 20:37

Bedankt Niek voor de vlugge reactie.

Hiermee ben ik voldoende ingelicht.

Groetjes,

John.

Gesloten