zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mysterious1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:58
Locatie: Almere
Contacteer:

zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door mysterious1980 » 03 dec 2008, 16:28

Ok ik steek met 3 dilemma's waar ik echttttttttttt niet uit kom. Please someone help me voordat ik die pc echt uit het raam gooi :(

http://vindmij.yourbb.nl om deze site gaat het dus!!!!

Dilemma 1:

Op mijn andere gebruikersnaam mysterious1980 waar ik altijd actief op wat heb ik na een storing van yourbb ineens geen toegang meer tot veel forum onderwerpen.
Een aantal wel maar de meeste zijn voor mij niet zichtbaar.

Wel kan ik gewoon alles en in het beheerderspaneel etc.
Ik heb alle permissies en instellingen na gekeken en die lijken te kloppen.

Gisteren heb ik onder mysterious een nieuwe aan gemaakt en mijzelf beheerder gemaakt en ik zie alles en alles functioneert maar ik zie qua instellingen geen verschil.

Hoe kan dit?????

HEEEEEEELPPPPP!!!!

Dilemma 2+3

Ik wil een global moderator gewoon standaar lid maken en iemand anders global mod maken.

Qua instellingen is me dat allemaal gelukt het probleem is nu dat het volgens de legenda van onze site niet klopt.

Global mods zijn bij ons paars en diegene die ik qua permissies etc global mog heb blijft licht blauw.

De persoon die global mod was en nooit op de site komt is volgens permissies gewoon standaar lid en die blijft dus in de legenda etc. paars.

Hoe zat dat ook alweer? Ik heb dat pas 2 keer hoeven doen maar de permissies kloppen iig wel.


Ok dat waren mijn 3 dilemma's.

Ik zou het echt heeeeeeeeeeeeeel erg op prijs stellen als iemand even met mij op de site op het beheerderspaneel mee zou kunnen kijken wat ik fout doe om dit op te lossen.

Pleaseeeeeeeeeee help me. :?:
Verplaatst van 3.0 Discussie
- Niek

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door Niek » 03 dec 2008, 16:37

mysterious1980 schreef:Dilemma 1:
Er zal waarschijnlijk toch nog iets fout staan in de permissies.

Kijk onder Beheerderspaneel ==> Permissies ==> forum permissies of je toegang hebt tot de forums die je niet kunt bekijken.
mysterious1980 schreef:Dilemma 2+3
De kleur die de gebruikers krijgen heeft te maken met de standaard groep. Stel als standaard groep van de gebruiker dus de groep in van de kleur waarin je hem wilt laten weergeven.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

mysterious1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:58
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door mysterious1980 » 03 dec 2008, 17:46

Dilemma 1:
Volgens de permissies heb ik gewoon toegang tot de onderdelen die ik niet kan bekijken dus dat is het niet sorry.

Delimma 2+3

Hoe deed ik dat ook alweer met die standaard groep? Waar?

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door Niek » 03 dec 2008, 17:50

mysterious1980 schreef:Dilemma 1:
Volgens de permissies heb ik gewoon toegang tot de onderdelen die ik niet kan bekijken dus dat is het niet sorry.
Als je zeker weet dat je permissies goed staan, dan moet je yourBB even contacteren.
mysterious1980 schreef:Delimma 2+3
Hoe deed ik dat ook alweer met die standaard groep? Waar?
In je beheerderspaneel ==> gebruikers en groepen ==> leden ==> stel in als standaard
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

mysterious1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:58
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door mysterious1980 » 03 dec 2008, 18:16

Niek schreef:
mysterious1980 schreef:Dilemma 1:
Volgens de permissies heb ik gewoon toegang tot de onderdelen die ik niet kan bekijken dus dat is het niet sorry.
Als je zeker weet dat je permissies goed staan, dan moet je yourBB even contacteren.
mysterious1980 schreef:Delimma 2+3
Hoe deed ik dat ook alweer met die standaard groep? Waar?
In je beheerderspaneel ==> gebruikers en groepen ==> leden ==> stel in als standaard
Niek?
Ik probeer al maanden contact te krijgen met yourbb maar ik krijg nooit reactie hoeveel mails ik ook stuur.

En in beheerderspaneel ---> gebruikers en groepen ----> selecteer lid/gebruiker -----> daar staat die global mod. als rang Harry Potter (dat is een fangroep op de site met standaard gebruikers permissies) en bij groep staat hij ook alleen nog bij Harry Potter. De rest is hij overal al uit bij gm ook qua permissies alleen de kleur veranderd niet.
Datzelfde geld dus ook voor de persoon die nu GM is geworden. Alle functies ed heeft ze maar ze kleur in de legenda is nog niet veranderd.

Kun je niet met me mee kijken om het even te checken?
Misschien doe ik iets verkeerd?

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door Jim » 03 dec 2008, 18:22

mysterious1980 schreef:
Niek?
Ik probeer al maanden contact te krijgen met yourbb maar ik krijg nooit reactie hoeveel mails ik ook stuur.
Het spijt me, maar als het probleem echt aan hun ligt kunnen wij daar niks aan doen. Je kan altijd op het prikbord vragen of iemand er even naar wil kijken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

mysterious1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:58
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: zucht...3 problemen.ik krijg het niet gedaan en word nu gek!

Bericht door mysterious1980 » 03 dec 2008, 20:15

Moet er wel iemand op reageren :S

Gesloten