Probleem met phpbb 3.0
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Probleem met phpbb 3.0
Dag mensen,
Ik wil graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik op mijn forum de leden eerst moet "goedkeuren" en vervolgens pas automatisch (na goedkeuring) toegang geef tot het forum met de topics erop.
Ik heb totaal geen idee hoe dat moet, dus misschien kunnen jullie me helpen!
Groeten,
Ferlin
Ik wil graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik op mijn forum de leden eerst moet "goedkeuren" en vervolgens pas automatisch (na goedkeuring) toegang geef tot het forum met de topics erop.
Ik heb totaal geen idee hoe dat moet, dus misschien kunnen jullie me helpen!
Groeten,
Ferlin
Re: Probleem met phpbb 3.0
Dit kan je instellen in admin => registratie instellingen.
Dag Ruud,
Ik zie alleen maar "Account activatie:
Dit beslist of gebruikers direct toegang hebben tot het forum of dat bevestiging nodig is, je kan ook registratie compleet uitzetten."
staan en verder staan alleen deze twee opties:
Schakel uit en Geen.
Welke moet ik kiezen?
Bedankt!
Ferlin
Ik zie alleen maar "Account activatie:
Dit beslist of gebruikers direct toegang hebben tot het forum of dat bevestiging nodig is, je kan ook registratie compleet uitzetten."
staan en verder staan alleen deze twee opties:
Schakel uit en Geen.
Welke moet ik kiezen?
Bedankt!
Ferlin
Er zou "Beheerder" achter moeten staan.. Geef eens een linkje naar je forum?

Forumdienst I guess..

Voormalig Support Teamlid
Johan,
Ik zie hem nu eindelijk!
Hoe kan ik permissies uitzetten, zodat de "goedgekeurde" leden direct alle forums kunnen bekijken?
Ferlin
Ik zie hem nu eindelijk!

Hoe kan ik permissies uitzetten, zodat de "goedgekeurde" leden direct alle forums kunnen bekijken?
Ferlin
uitzetten, zodat ze alles zien?
In ieder geval, bij 'Forum permissies' onder het tabblad 'Forums' kan je de groep "Geregistreerde gebruikers" toegang geven of ontnemen..

In ieder geval, bij 'Forum permissies' onder het tabblad 'Forums' kan je de groep "Geregistreerde gebruikers" toegang geven of ontnemen..

Voormalig Support Teamlid
Bedankt Johan!
Ik had het net gelukkig gevonden.
Als ik nu accounts goedkeur, kan men meteen ook alle forums zien.
Thanks!
Ferlin
Ik had het net gelukkig gevonden.
Als ik nu accounts goedkeur, kan men meteen ook alle forums zien.
Thanks!
Ferlin