Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
remonv
-
Contacteer:
Bericht
door remonv » 22 nov 2008, 21:08
- Adres van je forum: http://www.radiohobby.nl
Event. modificaties op je forum: Aangepaste header, footer en stylesheet.
Wanneer ontstond het probleem? Na update van 3.0.2 naar 3.0.3
phpBB versie: 3.0.3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Na het updaten van mijn forum van versie 3.0.2 naar 3.0.3 krijg ik de volgende foutmelding wanneer ik als beheerder in wil loggen in de ACP:
Code: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_admin.php on line 2405: array_fill() [function.array-fill]: Number of elements must be positive
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_admin.php on line 2405: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
Het bijzondere is dat ik vlak na de update wél in de ACP kon komen en een uur later opeens niet meer..
-
Tazmanian
-
Contacteer:
Bericht
door Tazmanian » 22 nov 2008, 21:30
Is een pijnlijke bug in de laatste versie.
Open includes/functions_admin.php
Zoek
if (substr_count($log[$i]['action'], '%') - sizeof($log_data_ary))
Vervang door
if ((substr_count($log[$i]['action'], '%') - sizeof($log_data_ary)) > 0)
Upload het bestand en dan werkt alles weer.
-
remonv
-
Contacteer:
Bericht
door remonv » 22 nov 2008, 21:44
Bedankt, het probleem is nu opgelost.
Wel slordig dat deze fout zomaar in de update kon sluipen.
Ik heb op Google gezocht en vond maar een klein aantal forumbeheerders die hier melding van maakten op diverse fora. Vind het dus vreemd dat ik er toevallig last van had.
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 23 nov 2008, 21:45
Ook op phpBB.com is dit probleem al erg vaak gemeld, klein foutje van de devs die al is veranderd op phpBB.nl en in de paketten van phpBB.com word hij in 3.0.4 meegegeven.