gebruiker en beheerder?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
antonietta35

gebruiker en beheerder?

Bericht door antonietta35 » 16 nov 2008, 12:41

• Adres van je forum: http://www.wpforum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?vanaf installatie

phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik ben zowel geregistreert gebruiker als beheerder?

Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende:
wanneer ik naar de admin van mijn forum ga, dan staat er dat ik geen permissies heb voor het beheerders gedeelte. Ik moet dan eerst inloggen op mijn forum daarna op de link beheerders gedeelte klikken en vervolgens nogmaal mijn wachtwoord geven op door te gaan naar het beheerders gedeelte.

Ik sta dus wel als geregisteers lid als als beheerder ingeschrven op mijn forum.
Kan iemand mijn vertellen of dit normaal is, of dat ik ergens iets verkeerd heb gedaan?

Mij voorbaat dank allemaal.

mvg Antonietta

..

Jim
Contacteer:

Re: gebruiker en beheerder?

Bericht door Jim » 16 nov 2008, 13:04

Hoe bedoel je? Je legt hier uit dat wanneer je als je geen Beheerder bent je die foutmelding krijgt, dan is het toch prima?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

antonietta35

Bericht door antonietta35 » 16 nov 2008, 13:21

Hallo Jim,

Ik begrijp van jou antwoord waarschijnlijk net zoveel, als jij van mijn vraag.
Komt waarschijnlijk doordat ik helemaal nieuw ben op forum gebied en mijn vraag niet correct geformuleerd was. Weet echter niet goed hoe ik hem anders moet stellen.

Graag zou ik weten, of het normaal is dat wanneer je de url van je forum admin intypt in je browser
je dan op je forum komt en dan eerst als geregisteerd lid moet inloggen op je eigen forum, waarna je opnieuw je wachtwoord moet geven om door te gaan naar het beheerders gedeelte.

Hoop dat je mijn vraag nu iets beter begrijpt, en bedankt voor je geduld.

m,vg Antonietta

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 16 nov 2008, 13:27

Ja, dat klopt. Want je moet verplicht op de link onderaan je forum klikken om naar je Beheerderspaneel te gaan. Als je direct naar de link gaat ziet phpBB het als een aanval en logt je uit, ookal ben je een beheerder. Dan zal je opnieuw moeten inloggen.

Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten