- Adres van je forum: http://www.ashladan.be/forum
Event. modificaties op je forum:gallery,blog,en nog paar kleintjes
Wanneer ontstond het probleem? onder het update
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
phpbb 3.0.2-->3.0.3 update wont compleet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
phpbb 3.0.2-->3.0.3 update wont compleet
Re: phpbb 3.0.2-->3.0.3 update wont compleet
Heb je nadat de updater die 2 bestanden heeft aangepast die ook geupload?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
Ja hoor, de screenshot is gemaakt na het uploaden van die twee bestandenJim schreef:Heb je nadat de updater die 2 bestanden heeft aangepast die ook geupload?

De automatische updater is absoluut niet slecht. Er zat enkel een klein foutje in die er na een paar uur alweer uitgehaald is.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
De automatische updater vindt ik ook niet handig.
Ik gebruik altijd de changed files only bestanden.
Dan overloop ik elke MOD die ik heb en kijk ik of er in die 'nieuwe' bestanden terug aanpassingen nodig zijn.
Volgens mij nog altijd het snelste.
Ik gebruik altijd de changed files only bestanden.
Dan overloop ik elke MOD die ik heb en kijk ik of er in die 'nieuwe' bestanden terug aanpassingen nodig zijn.
Volgens mij nog altijd het snelste.
-
slecht in de zin van dat er iets niet juist is, want deze persoon heeft hetzelfde probleem:Jim schreef:De automatische updater is absoluut niet slecht. Er zat enkel een klein foutje in die er na een paar uur alweer uitgehaald is.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p7692665
Dat was een posting van gisteren; een mirror was nog niet uptodate.
-
nuja, uit ellende ben ik maar gewoon even alle mods opnieuw aan het installerenMid schreef:Dat was een posting van gisteren; een mirror was nog niet uptodate.