Forum uitschakelen voor gebruikers ja of nee?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Ringeding
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 feb 2007, 14:45

Forum uitschakelen voor gebruikers ja of nee?

Bericht door Ringeding » 06 nov 2008, 08:24

  • Adres van je forum: http://www.eds-forum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?nog niet
    phpBB versie: van 2.0.23 naar 3.0.2

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik heb een vraag, moet ik voor ik mijn forum om ga zetten naar 3.0.2 in 2.0.23 het forum uitschakelen voor gebruikers in forum configuratie of geeft dat dan problemen???
..

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Forum uitschakelen voor gebruikers ja of nee?

Bericht door Coen » 06 nov 2008, 08:47

Dit moet op zich kunnen, maar volgens mij is het niet noodzakelijk. Als je onze conversie-handleiding volgt, verplaats je eerst het 'oude' forum naar een submap, alwaar het al niet meer te bereiken zal zijn.

Je kunt het dus doen, maar waarom het jezelf overbodig lastig maken? ;)

Gebruikersavatar
Tazmanian
Berichten: 293
Lid geworden op: 16 aug 2007, 15:19
Locatie: Hamme - Belgie
Contacteer:

Re: Forum uitschakelen voor gebruikers ja of nee?

Bericht door Tazmanian » 06 nov 2008, 14:50

Je kan het forum best uitschakelen tijdens de conversie.
Als er anders iemand berichten post tijdens de conversie kan er misschien iets mis lopen. Kan zijn dat het wel lukt, maar voor alle veiligheid zou ik het toch uitschakelen.

Heb dit zo ook gedaan, mijn forum is hooguit 3u gesloten geweest, voordat ik versie 3.0 actief kon zetten.

Gesloten