Coudn't get style data (opgelost)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
Dmeijer13
Berichten: 1074
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:20
Locatie: Raamsdonksveer (NB)

Coudn't get style data (opgelost)

Bericht door Dmeijer13 » 03 nov 2008, 18:23

  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:/
    Wanneer ontstond het probleem?Nadat ik imageset wilde veranderen, afbeeldingen niet zochtbaar waren, en 1 van de andere stijlen verwijderd heb
    phpBB versie: 3.0.1

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Alleen proglass verwijderd, en proglass_red erin gezet
    Wat is het probleem?
hij kan de stijl data niet vinden.

Kan ik dit misschien via mijn phpmyadmin goed zetten, zodat hij de stijl wel vind? of hoe kan ik dit het beste aanpakken.

krijg de melding 'couldn't find style data'

Bedankt alvast...

In phpmyadmin komt de stijl die ingebruik is overeen met de stijl ID...

EDIT>
De stijl is terug, beetje geklooit met de id's maar de afbeeldingen, zelfs logo is niet zichtbaa,r het heeft nog steeds standaard imageset, maar niks is zichtbaar, hoe krijg ik alles zichtbaa,r of moet ik alles gaan doen via acp...?

Edit 2: Alles is terug & opgelost zoals het hoort te wezen :)

Om dit topic toch nog wat nuttigs voort te laten brengen, kan iemand mij vertellen in welk bestand ik het woordje 'onderwerpen' veranderen kan, dat je op de index ziet staan?
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gesloten