Wat vragen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Wat vragen

Bericht door Coen » 06 nov 2008, 23:04

HenkR schreef:Wat even prioriteit heeft: de gebruikers klagen dat bij de gebruikte style de links in berichten zo slecht contrasteren met de overige tekst (en dat is ook zo)
Kan ik ergens de kleur van links aanpassen? Zo ja waar en hoe?
De vraag over de kleur van de links is gisteren ook al gesteld in een ander topic! ;)

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 okt 2008, 18:26
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Wat vragen

Bericht door HenkR » 07 nov 2008, 20:20

Nou dat met de linkkleuren is prima gelukt.

Maar heb een ander probleem: in de imageset van Milky Way Red staat onder "nl" als het goed is ucp.php

Dit is het bestand waar alle nederlandse teksten etc, in staan. Voor het gebruikersprofiel had ik een tekst gewijzigd en deze weer geupload.

Nu las ik later dat er in het bestand staat "Do not change if not defined" oid. Dat is dus dom geweest, maar had ik niet gezien. want als je nu naar gebruikerspaneel gaat kom je op een witte pagina. Hoe kom ik weer aan de originele pagina? En is de locatie goed, want vreemd genoeg kan ik hem niet weer vinden, terwijl hij dus volgens mij wel in imageset "nl" stond.

Heb al in de download van de style op mijn eigen pc gekeken, maar daar kan ik hem ook niet vinden.

Mijn vragen zijn:

-klopt de locatie voor het ucp.php bestand?
-Hoe kom weer ik aan het originele bestand?

Ik hoop in vredesnaam dat iemand mij hier me kan helpen, had verder alles net klaar..... :oops:

En ik kom er net achter dat als je wilt uitloggen, je ook een witte pagina krijgt, als je weer opnieuw naar het forum gaat, sta je nog ingelogd. .... :|
Dubbelpost samengevoegd
- Bee
Ik heb het bestand gevonden, het staat onder language > nl, in PhpBB, en dus niet onder style of imageset. Maar als ik het bestand download zijn het inderdaad de nederlandstalige teksten, maar de origienle versie. hoe komt het dan dat de zaak niet werkt vraag ik me af. Ik durf dit bestand gewoon niet te vervangen....
Leden kunnen overigen ook niet inloggen. :oops:
Dubbelpost samengevoegd
- Bee
HenkR schreef:Ik durf dit bestand gewoon niet te vervangen....
Heb het bestand uit de download van Milkyway gehaald en het ucp.php bestand in language toch maar vervangen, je moet toch wat..... En gelukkig werkt alles weer!

Dat zal ik maar nooit weer doen, ik wou een paar regels aanpassen..... :oops:
Niet dubbelposten binnen 24 uur.
- Bee

Gesloten