Welke bestanden?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
webjoch

Welke bestanden?

Bericht door webjoch » 19 sep 2008, 16:28

• Adres van je forum: http://rsforum.nl
    phpBB versie: 3.0.2

In welk bestand staat de header van het forum? Het bestand dat het logo en de titel laat zien.

En welk bestand laat alle forums zien?

Jim
Contacteer:

Re: Welke bestanden?

Bericht door Jim » 19 sep 2008, 16:32

De header is te vinden in: styles/*style*/template/overall_header.html
De lijst met alle forums kan je veranderen in: styles/*style*/template/forumlist_body.html :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

webjoch

Bericht door webjoch » 19 sep 2008, 16:47

Dat lukt dus niet :S Ik heb 1 template dus in map in me styles map en als ik alle bestanden verwijder doet het forum het nog steeds. Natuurlijk heb ik de bestanden ook weer terug gezet.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 19 sep 2008, 18:51

Als je de bestanden verwijderd worden de wijzigingen niet doorgevoerd tot je de buffer leegt. :)
Dan komen er foutmeldingen.

Zo is het ook met het aanpassen van de bestanden. Totdat je de buffer leegt worden de wijzigingen die je hebt gemaakt niet zichtbaar.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten