- Adres van je forum: http://rsforum.nl
phpBB versie: 3.0.2
In welk bestand staat de header van het forum? Het bestand dat het logo en de titel laat zien.
En welk bestand laat alle forums zien?
Welke bestanden?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Welke bestanden?
Re: Welke bestanden?
De header is te vinden in: styles/*style*/template/overall_header.html
De lijst met alle forums kan je veranderen in: styles/*style*/template/forumlist_body.html
De lijst met alle forums kan je veranderen in: styles/*style*/template/forumlist_body.html

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat lukt dus niet :S Ik heb 1 template dus in map in me styles map en als ik alle bestanden verwijder doet het forum het nog steeds. Natuurlijk heb ik de bestanden ook weer terug gezet.
Als je de bestanden verwijderd worden de wijzigingen niet doorgevoerd tot je de buffer leegt. 
Dan komen er foutmeldingen.
Zo is het ook met het aanpassen van de bestanden. Totdat je de buffer leegt worden de wijzigingen die je hebt gemaakt niet zichtbaar.

Dan komen er foutmeldingen.
Zo is het ook met het aanpassen van de bestanden. Totdat je de buffer leegt worden de wijzigingen die je hebt gemaakt niet zichtbaar.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder