Inactieve gebruikers massa email?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
Mickroz
Berichten: 307
Lid geworden op: 05 nov 2005, 06:28
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Mickroz » 16 sep 2008, 22:10

Hoe kan ik een massa email sturen naar alleen de inactieve gebruikers op mijn forum?
het zijn er een stuk of 200 en heb geen zin om ze 1 voor 1 te selecteren of 1 voor 1 een email te sturen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Jim » 17 sep 2008, 06:23

Er is in het ACP wel een herinner functie voor inactieve gebruikers. Die stuurt automatisch alle inactieve gebruikers een mail. Je zou kunnen problemen in de e-mail map van de taalbestanden de tekst van die mail aan te passen en dan de gebruikers allemaal 'herinderen'. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Mickroz
Berichten: 307
Lid geworden op: 05 nov 2005, 06:28
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Mickroz » 17 sep 2008, 07:22

Ok,dat is idd wel een goed plan! Maar voor de rest is er geen optie voor?en een massa email naar geregistreerde gebruikers,wordt die ook naar inactieve gebruikers verstuurd?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Jim » 17 sep 2008, 15:09

Ja, die word naar alle gebruikers gestuurd dacht ik. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Dmeijer13
Berichten: 1074
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:20
Locatie: Raamsdonksveer (NB)

Re: Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Dmeijer13 » 17 sep 2008, 18:54

Massa mail word naar iedereen gestuurd, en niet iedereen staat bij inactief dacht ik, alleen bij de mensen waar van het account op inactief is ingesteld.

Maa rje hebt ook gewone inactievelingen die dus lang niet posten etc. daarvoor zou je dit kunnen gebruiken misschien http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1069755
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gebruikersavatar
Mickroz
Berichten: 307
Lid geworden op: 05 nov 2005, 06:28
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Inactieve gebruikers massa email?

Bericht door Mickroz » 17 sep 2008, 21:15

de mensen die nog niet ingelogd zijn en gedeactiveerd staan bij inactief inderdaad, ik heb de mensen die langer dan een jaar niet ingelogd zijn gedactiveerd, die hebben allemaal een herinnering gekregen, 2 maal zelfs, en ik heb een massa email eruit gestuurd dat de mensen tot een bepaalde tijd hebben om hun account te activeren anders worden ze verwijderd.

Nu heb ik nog een hele grote groep die dat niet hebben gedaan, en die mensen wil ik nu een email sturen dat hun account verwijderd wordt, en dat als ze in de toekomst nog op de site komen ze zich opnieuw moeten registreren.

Dus ik denk dat ik dat het beste via JimB zn oplossing kan doen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.

Gesloten