onderwerpen plaatsen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kraakenfrits

onderwerpen plaatsen

Bericht door kraakenfrits » 23 aug 2008, 10:35

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?na installatie
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
mijn probleem is het volgende. ik ben een testforum aan het opzetten en dat lukt wel, maar nu heb ik de milky way style gedownload en geinstalleerd, deze mist echter taalvariabelen
Is dit de reden dat ik geen nieuwe berichten kan plaatsen.De permissies zijn goed want ik zie wel dat ik het mag.Verder wil ik graag weten welke html bestanden in moet aanpassen om de standaard kleuren en afbeeldingen en achtergronden te wijzigen.
Ik zit nu wel in een testfase maar wil het toch graag wten omdat ik binnenkort een forum ga overnemen en zelf ook graag iets wil kunnen veranderen :oops:

Pascal
Contacteer:

Re: onderwerpen plaatsen

Bericht door Pascal » 23 aug 2008, 10:38

Heb je de nederlandse buttons wel?

Wat is het adress van je forum?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

kraakenfrits

Re: onderwerpen plaatsen

Bericht door kraakenfrits » 23 aug 2008, 10:48

nee die heb ik dus niet en daar zal het wel verkeerd gaan.
website adres geef ik nu nog even niet omdat het om een forum gaat dat ik moet gaan overnemen en de huidige eigenaar doet nogal moeilijk.Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.
Als ik het éénmaal op naam heb geef ik het met alle plezier en ik hoop dat dat heel snel is :oops:
Kan ik hier trouwens ook een portal voor zetten zoals deze board3 Portal - gebaseerd op phpBB3 Portal
Heb jij touwens ook antwoorden voor mij wbt die html die ik aan moet passen

Gesloten