- Adres van je forum: http://www.nintendowififorum.nl
Event. modificaties op je forum: geen.
Wanneer ontstond het probleem? sinds mijn forum er is.
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, de stijl afbeeldingen en een paar templates. Oja, ik heb er ook nog een achtergrond ingevoegd.
Wat is het probleem?
Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen
Re: Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen
1: Je moderators kunnen niet warnen en bannen waarschijnlijk omdat jij ze daar geen permissie voor hebt gegeven.
Doe het volgende: Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Permissies groepen.
Hier selecteer jij jouw moderatorgroep. Dan zet je boven de knop
Dan klik je op: Geavaceerde permissies en dan kies je daaronder het tabblad Andere.
Hier zet je de twee optie's:
2: De GP ACP delete Warnings MOD geeft je de mogelijk waarschuwingen in het Beheerderspaneel te verwijderen.

Doe het volgende: Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Permissies groepen.
Hier selecteer jij jouw moderatorgroep. Dan zet je boven de knop
Selecteer type
op: Globale Moderator permissies. 
Dan klik je op: Geavaceerde permissies en dan kies je daaronder het tabblad Andere.

Hier zet je de twee optie's:
Kan bans beheren
en Kan waarschuwingen versturen
op Ja. 
2: De GP ACP delete Warnings MOD geeft je de mogelijk waarschuwingen in het Beheerderspaneel te verwijderen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Maar mijn probleem is ook dat die 2 opties er niet tussen staan.
Je moet bij Globale moderator permissies zijn, en niet bij Forum moderators.
Volg precies deze stappen:
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies ==> Globale moderators ==> Selecteer nu je moderator groep en klik op "voeg permissies toe" of op "wijzig permissies". Afhankelijk van of je al permissies hebt toegevoegd aan deze groep ==> Geavanceerde permissies ==> Andere ==> Kan bans beheren, Kan waarschuwingen versturen.
Nu zal het moeten lukken.
Succes!
Volg precies deze stappen:
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies ==> Globale moderators ==> Selecteer nu je moderator groep en klik op "voeg permissies toe" of op "wijzig permissies". Afhankelijk van of je al permissies hebt toegevoegd aan deze groep ==> Geavanceerde permissies ==> Andere ==> Kan bans beheren, Kan waarschuwingen versturen.
Nu zal het moeten lukken.
Succes!
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.