Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kirby25

Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen

Bericht door Kirby25 » 14 aug 2008, 00:22

• Adres van je forum: http://www.nintendowififorum.nl
    Event. modificaties op je forum: geen.
    Wanneer ontstond het probleem? sinds mijn forum er is.
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, de stijl afbeeldingen en een paar templates. Oja, ik heb er ook nog een achtergrond ingevoegd.
    Wat is het probleem?
Mijn moderators kunnen de leden niet waarschuwen en bannen. Dit kan alleen als ze in de globale moderator groep zitten. Oja, een beheerder had eens een moderator een waarschuwing gegoven toen hij nog geen moderator was. Hoe haal ik die weg? En waarom kunnen mijn moderators niet warnen en bannen?

Jim
Contacteer:

Re: Moderators kunnen niet waarschuwen en bannen

Bericht door Jim » 14 aug 2008, 07:46

1: Je moderators kunnen niet warnen en bannen waarschijnlijk omdat jij ze daar geen permissie voor hebt gegeven. :)
Doe het volgende: Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Permissies groepen.
Hier selecteer jij jouw moderatorgroep. Dan zet je boven de knop Selecteer type op: Globale Moderator permissies. ;)

Dan klik je op: Geavaceerde permissies en dan kies je daaronder het tabblad Andere. :)
Hier zet je de twee optie's: Kan bans beheren en Kan waarschuwingen versturen op Ja. ;)

2: De GP ACP delete Warnings MOD geeft je de mogelijk waarschuwingen in het Beheerderspaneel te verwijderen. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Kirby25

Bericht door Kirby25 » 14 aug 2008, 12:09

Maar mijn probleem is ook dat die 2 opties er niet tussen staan.

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 14 aug 2008, 13:56

Je moet bij Globale moderator permissies zijn, en niet bij Forum moderators.

Volg precies deze stappen:
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies ==> Globale moderators ==> Selecteer nu je moderator groep en klik op "voeg permissies toe" of op "wijzig permissies". Afhankelijk van of je al permissies hebt toegevoegd aan deze groep ==> Geavanceerde permissies ==> Andere ==> Kan bans beheren, Kan waarschuwingen versturen.

Nu zal het moeten lukken.
Succes!
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten