Maximum aantal BBcodes per bericht.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
petsim1
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 mar 2008, 16:41

Maximum aantal BBcodes per bericht.

Bericht door petsim1 » 28 jul 2008, 17:17

Hallo, is het in te stellen dat er een maximum aantal BBcodes per bericht te gebruiken zijn, zodat er bijvoorbeeld niet 10 filmpjes in 1 bericht kunnen staan.

mvg,
Jurgen

Gebruikersavatar
Robin Huurman
Berichten: 542
Lid geworden op: 10 jun 2007, 16:48
Locatie: Steenbergen | Noord-Brabant

Re: Maximum aantal BBcodes per bericht.

Bericht door Robin Huurman » 28 jul 2008, 17:28

Voor zover mijn kennis reikt is dit niet mogelijk, je zou natuurlijk gewoon een aantal regels voor je forum kunnen schrijven, en een paar moderators instellen, die erop toezien dat de regels worden nageleefd.

Gebruikersavatar
petsim1
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 mar 2008, 16:41

Re: Maximum aantal BBcodes per bericht.

Bericht door petsim1 » 28 jul 2008, 18:25

Jammer dat er geen MOD voor is, of in te stellen is. Want ik voorzie nu al dat er op mijn forum users zullen zijn die (ondanks dat het in de 'forum regels' staat) een hele rits youtube filmpjes in een bericht proppen ;)

PS. Toch twijfel ik of het echt niet mogelijk is, aangezien je wel het maximum aantal smilies of links per bericht kunt instellen.

Gesloten