Automatisch abonneren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
dddaniel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Automatisch abonneren

Bericht door dddaniel » 26 jul 2008, 09:55

Sorry dat ik zo veel vragen stel, aar ik heb vorige week mijn PHPBB forum geïnstalleerd, en wil hem graag snel up and running hebben zoals ik dat graag zou willen.

Mijn vraag: is het ergens zo in te stellen dat elke gebruiker die een bericht plaatst of antwoordt op een bericht, zich automatisch abonneert op het betreffende bericht? Mijns inziens is het nu zo dat dat default niet gebeurt, en dat het aanzetten ervan optioneel is. Ik zou dat graag andersom zien, dus automatisch een abonnement en optioneel uit te zetten. Kan dat?

Richardnl
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:32

Re: Automatisch abonneren

Bericht door Richardnl » 26 jul 2008, 10:14

dddaniel schreef:Sorry dat ik zo veel vragen stel, aar ik heb vorige week mijn PHPBB forum geïnstalleerd, en wil hem graag snel up and running hebben zoals ik dat graag zou willen.

Mijn vraag: is het ergens zo in te stellen dat elke gebruiker die een bericht plaatst of antwoordt op een bericht, zich automatisch abonneert op het betreffende bericht? Mijns inziens is het nu zo dat dat default niet gebeurt, en dat het aanzetten ervan optioneel is. Ik zou dat graag andersom zien, dus automatisch een abonnement en optioneel uit te zetten. Kan dat?
Zo ver ik weet? kunnen het alleen de leden!
Maar ik kan het ook fout hebben?

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Re: Automatisch abonneren

Bericht door Bee » 26 jul 2008, 11:52

Het is niet nodig om het bericht te citeren als dat bericht er voor staat ;) Zeker als dat bericht het enige bericht in het topic is :)

Wat bedoel je precies trouwens, die optie is gewoon voor alle gebruikers instelbaar, alleen niet van bovenaf. Zou ik persoonlijk ook niet zo blij mee zijn, want kan een hoop mail opleveren in een al volle mailbox ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

dddaniel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Automatisch abonneren

Bericht door dddaniel » 26 jul 2008, 16:55

Ik bedoel niet dat er van bovenaf abonnementen worden ingeschakeld voor gebruikers, maar wel dat ze default alle abonnementen áán hebben staan en dat dat dus uitgeschakeld kan worden.....

john007
Berichten: 99
Lid geworden op: 31 mar 2008, 18:15

Re: Automatisch abonneren

Bericht door john007 » 16 nov 2008, 11:00

ik ben hier ook erg benieuwd naar.

In verband met de hogere leeftijd van mijn bezoekers stellen zij vaak de configuratie niet juist in en krijgen ze geen emailnotificatie als er gepost wordt.

Het gaat mij dan met name om de optie dat als iemand zelf gepost heeft in een topic, hier dan standaard staat ingesteld dat men een abonnement op het topic heeft. Als deze standaard op 'aan' staat en men krijg de eerste mail staat daar direct in hoe men zich kan uitschrijven. Dus veel ongewenste post zal het niet opleveren.
Open de volgende keer even een nieuw topic, deze is wel erg oud.
- Bee

witvisser
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 aug 2008, 13:09

Re: Automatisch abonneren

Bericht door witvisser » 16 nov 2008, 11:10

Hey,

Dit is de mod die jullie waarschijnlijk zoeken http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=784565 ;)

Gesloten