Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 25 jul 2008, 13:58
- Adres van je forum: http://www.hetrunescapeforum.nl
Event. modificaties op je forum: Topics worden onderaan de pagina geplaatst als ze gesloten zijn.
Wanneer ontstond het probleem? Toen ik mijn site wou bekijken
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik heb wat teksten veranderd in overall_header.html, maar dat heb ik gelijk weer terug veranderd.
Wat is het probleem?
Ik kreeg opeens dit te zien:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 [2013]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Wat is dit?
Titel "General error" verduidelijkt, zie
#3.2- Derky
-
Bee
Bericht
door Bee » 25 jul 2008, 15:55
Ow, dan is de MySQL-server even stout aan het doen, kan je weinig aan doen in principe. Als het vaker gebeurd even de host inlichten, misschien dat ze er even een trap tegen kunnen geven

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 25 jul 2008, 19:06
Bee schreef:Ow, dan is de MySQL-server even stout aan het doen, kan je weinig aan doen in principe. Als het vaker gebeurd even de host inlichten, misschien dat ze er even een trap tegen kunnen geven

Stoute MySQL server

Ik zal mijn host er even over inlichten. Bedankt voor het advies