- Adres van je forum: http://www.gtstnl.yourbb.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? heb geen probleem
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem? bots
hoe voeg je een bots/spider toe?
Ik weet wel via beheerderspaneel, dan via algemeen, dan via meteen aan de slag.
Maar verder weet ik het niet? Maar ik ga daar niet aan zitten rommelen!
Ps. als hier al een topic over? dan mag je het wel verwijderen!
..
botst toevoegen!
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
botst toevoegen!
Re: botst toevoegen!
Oke, maar hoe komen die dan in de wie online? Als geregistreerde gebruikers.Derky schreef:Gewoon naam en useragent/ip invullen.
Nee, niet als geregistreerde gebruiker. Hij krijgt automatisch de bot-kleur en de permissies van bots.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
oke, hij komt van zelf wel een keer dus?JimB schreef:Nee, niet als geregistreerde gebruiker. Hij krijgt automatisch de bot-kleur en de permissies van bots.
De bots die er al instaan wel ja. Als je zelf een bot toevoegd ligt het eraan wat voor bot het is. Als het een indexeer-bot is komt hij vast wel eens langs ja. Dat zou hij dan eerder ook wel gedaan hebben alleen dat had phpBB hem als gast geordent, nu als bot. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
oke, die van google adsense[bot] die komt wel eens langs! Die van msn [bot] nog niet enJimB schreef:De bots die er al instaan wel ja. Als je zelf een bot toevoegd ligt het eraan wat voor bot het is. Als het een indexeer-bot is komt hij vast wel eens langs ja. Dat zou hij dan eerder ook wel gedaan hebben alleen dat had phpBB hem als gast geordent, nu als bot.
google [bot} is al een paar dagen niet geweest. Yahoo vandaag voor het eerst!
-
- Contacteer:
Bestaat er een lijst met alle indexeer bots?
Een lijst kan je hier vinden: http://www.iplists.com/nw/
Maar deze zal waarschijnlijk niet compleet zijn, er zijn belachelijk veel spiders.
Maar deze zal waarschijnlijk niet compleet zijn, er zijn belachelijk veel spiders.
... Maar ik modereer (nog) niet.