- Adres van je forum: http://www.borstenonline.nl
Event. modificaties op je forum:geen...
Wanneer ontstond het probleem?na installatie...
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?

Zoiets als:
onbeantwoorde berichten • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen Markeer alle forums als gelezen
ALLES OVER BORSTEN Onderwerpen Berichten Laatste bericht
BORSTONTWIKKELING
Algemene informatie over de borstontwikkeling... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
BORSTVERGROTINGEN
Algemene informatie over borstvergroting 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
BORSTVERKLEINING
Algemene informatie over borstverkleining... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
BORSTLIFT
Algemene informatie over een borstlift... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
BH TIPS
Heb jij tips of nieuwtjes over bh's vertel het hier... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
VLOEISTOF UIT DE BORSTEN
Algemene informatie over vloeistof wat uit de borsten komt... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
OPERATIE VERSLAGEN BORSTVERGROTING, BORSTVERKLEINING EN BORSTLIFT
0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
Forum Onderwerpen Berichten Laatste bericht
OVERIGE
Heb jij tips/opmerkingen/suggesties voor dit forum laat het hier weten en we zullen het snel in behandeling nemen... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten
FOTOGALLERIJ
Hier kun je al je foto's laten zien aan andere mensen, betreft een borstvergroting, borstverkleining of een borstlift...
Ik krijg het dus niet voor elkaar nu om FOTOGALLERIJ als appart forum te vermelden. Hij komt steeds in "FORUM" te staan... en dat wil ik niet, hoe kan ik dit oplossen en wie kan mij eventueel voorzien van een stukje hulp...
Groeten DDD