Instellingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
vinnie19

Instellingen

Bericht door vinnie19 » 01 jul 2008, 10:39

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?na een veranderde instelling
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?een instelling eerste tabblad bijna onderaan
    Wat is het probleem?
Als ik wil inloggen op het forum dan lukt dat gewoon. En dan sta ik ook als beheerder aangegeven
Maar als ik naar het beheerderspaneel ga dan gaat er iets mis dan geeft hij aan dat ik niet de juiste permisies heb of geen beheerder ben.

Ook in de database zie ik mijzelf gewoon als administrator staan (heeft het juiste groepid)

Nu zit ik dus te denken om gewoon de instellingen te resetten door middel van het bestand of leeg te maken of te verwijderen.

Maar in welk bestand staan alle instellingen?
Want in config.php zie ik alleen instellingen over de database staan verder niets

Kan iemand mij helpen hierbij?
..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Instellingen

Bericht door Paul » 01 jul 2008, 10:43

Verwijder je tijdelijke internet bestanden en je cookies eens in je browser. Waarschijnljk kan je dan wel inloggen :).

vinnie19

Re: Instellingen

Bericht door vinnie19 » 01 jul 2008, 12:09

Tijdelijke internet bestanden en cookies heb ik verwijderd maar dat hielp niet. Had ik ook al gedacht aangezien ik met FF3, FF2 en IE7 niks kreeg.
En IE7 ben ik nog nooit op de site geweest mee aangezien ik die nooit gebruik.

Maar probleem is opgelost heb gewoon de hele template opnieuw geupload en toen werkte die wel weer.

Gesloten