geen taal-afbeeldingen (imageset NL)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
zoeperzazke

geen taal-afbeeldingen (imageset NL)

Bericht door zoeperzazke » 27 jun 2008, 21:52

• Adres van je forum: http://www.knoevel.net/forum
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?tijdens het installeren van de stijl
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? volledig nieuw
    Wat is het probleem?
Vandaag wilde ik een forum overzetten van versie 2 naar 3. Ik had vooraf een testforum gemaakt, had de database deer opgezet zodat het forum dara volledig op zou draaien als test. Op dit forum had ik geen plaatjes met 'edit' 'quote' enz enz, maar ik ontdekte dat ik nog een imageset NL moest aanmaken. Dus dat heb ik gedaan, en voila, het forum werkte volledig met de imageset.

Nu heb ik de definitieve versie echter geïnstalleerd en ik krijg dus die imageset met geen mogelijkheid meer werkend. Ik snap er niks van!! Als ik het forum op prosilver zet, dan werken de opties wel (plaats niue topic, quote, reageer, enz). pas als ik naar mn nieuwe stijl ga, wil hij de knoppen niet meer vinden en ook uberhaupt niet herkennen (hij geeft ook geen kruisjes, hij geeft niet aan dat er plaatjes horen te staan). dit terwijl er in de map imageset/nl gewoon alle plaatjes staan. Als ik het forum in het Engels zet, herkent hij de plaatjes wel gewoon.
British English is op het testforum en het definitieve forum gedeactiveerd en de standaard forumtaal staat op Nederlands. Er zit eigenlijk geen verschil tussen het testforum en het echte forum.

Wie weet raad?????
Experience is what you get when you didn't get what you wanted.

marian0810
Contacteer:

Re: geen taal-afbeeldingen (imageset NL)

Bericht door marian0810 » 27 jun 2008, 21:55

Staat het bestand imageset.cfg er wel in?

zoeperzazke

Re: geen taal-afbeeldingen (imageset NL)

Bericht door zoeperzazke » 27 jun 2008, 22:00

Als ik jullie toch niet had.... Hoe stom kan een mens zijn zeg. Heb het dus helemaal over het hoofd gezien, inderdaad miste dat bestand. Duizendmaal dank!
Experience is what you get when you didn't get what you wanted.

Gesloten