Groeppermissies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Skullie
Contacteer:

Groeppermissies

Bericht door Skullie » 14 jun 2008, 20:04

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? /
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Bij de Groepen wil het als volgt instellen qua permissies:
Het betreft de groep Clanleaders en Co-Clanleaders (deze staan lager dan Clanleaders).

Ik wil dus instellen dat de Co-Clanleaders Geregistreerden kan toevoegen aan de groep van Members. Maar niet aan andere groepen. (Gasten, Gloable moderators, Beheerders, Clanleaders, ..) Dus alleen maar aan de groep van Members. Hij mag ook geen permissies kunnen wijzigen van groepen.

Ik hoop dat je het probleem/vraag begrijpt. Kan dit of kan dit niet?
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI

Dmeijer13

Re: Groeppermissies

Bericht door Dmeijer13 » 14 jun 2008, 20:33

Zprg dat de co clan leaders als groepsleider is ingesteld..

Dan kunnen ze via> gebr. paneel> groepen> groepen beheren> verder wijst zichzelf wel

Via dat kunnen ze dan members toevoegen aan alleen die groep, en meer niet bijv.

Jij wilt dat ik mensen kan toevoegen aan mods
Zet mij dan als groepsleider dna kan ik via gebr. paneel mensen toevoegen en verwijderen van alleen die groep. zo werkt het met alle groepen zorg wel dat er bj de instellingen van de groep niet staat dat ALEEN eigenaars kunnen toevoegen. dus niet aanvinken daar.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Skullie
Contacteer:

Re: Groeppermissies

Bericht door Skullie » 14 jun 2008, 21:20

Oke bedankt. Ik zal het uittesten.
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI

Gesloten