Update van 3.0.0 naar 3.0.1
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Update van 3.0.0 naar 3.0.1
Hallo,
Ik heb de files van de nieuwe versie geuploaded, maar niet het config.php bestand ( dit is dus niet overschreven ). Toch kan ik niet meer inloggen als beheerder en ook niet als gewoon member. Wat te doen of kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Patrick
Ik heb de files van de nieuwe versie geuploaded, maar niet het config.php bestand ( dit is dus niet overschreven ). Toch kan ik niet meer inloggen als beheerder en ook niet als gewoon member. Wat te doen of kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Patrick
Re: Update van 3.0.0 naar 3.0.1
wrong forum.
heb je een linkje na je forum?
en een test account
of de gehele foutmelding?
heb je een linkje na je forum?
en een test account
of de gehele foutmelding?
Niet backseat moderaten, gebruik report knop.
- Derky
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
http://www.sliekduvels.be/phpBB3/
Melding : sorry, maar het forum is tijdelijk niet beschikbaar.
Als ik mij dan inlog als beheerder, krijg ik eerst de melding " je bent succesvol ingelogd" maar daarna terug bovenstaande melding
Melding : sorry, maar het forum is tijdelijk niet beschikbaar.
Als ik mij dan inlog als beheerder, krijg ik eerst de melding " je bent succesvol ingelogd" maar daarna terug bovenstaande melding
Heb je ook d edb update gedraaid?
verwijder eventueel alle files uit je cache map uitgezonderd de htaccess en index.htm
verwijder eventueel alle files uit je cache map uitgezonderd de htaccess en index.htm
neen, heb geen d edb update gedaan,
zal eens proberen cache te ledigen
zal eens proberen cache te ledigen
draai toch maar, anders update je niet goed.
Hallo,
Ik heb het gevonden. Heb een update van de DB gedaan, daarna de install map verwijderd en alles werkt weer.
Bedankt voor de tips.
Groeten
Patrick
Ik heb het gevonden. Heb een update van de DB gedaan, daarna de install map verwijderd en alles werkt weer.
Bedankt voor de tips.
Groeten
Patrick

verplaatst naar phpBB3 support
- Dark Inca