Scrollen bij afbeeldingen terwijl ze niet te groot zijn

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kwiebus

Scrollen bij afbeeldingen terwijl ze niet te groot zijn

Bericht door Kwiebus » 18 apr 2008, 20:04

• Adres van je forum: http://www.bullengeurenkoffiepraat.nl
    Event. modificaties op je forum:Durf het niet te zeggen welke geïnstalleerd zijn, iemand heeft me daarbij geholpen maar kon op dit probleem geen antwoord geven.
    Wanneer ontstond het probleem?Direct na het updaten van versie 2 naar versie 3
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
    Op mijn vorige forum konden we afbeeldingen/foto's plaatsen van ongeveer 800 bij 600 en dan zag je de hele foto. Nu moeten we bij dezelfde afbeeldingen ineens scrollen wat best vervelend kijkt. Is daar iets aan te doen (behalve de foto's zodanig kleiner maken dat je er weinig van ziet)?
    Alvast bedankt.

Groeten, Marloes
..

MandersOnline
Contacteer:

Re: Scrollen bij afbeeldingen terwijl ze niet te groot zijn

Bericht door MandersOnline » 19 apr 2008, 10:16

ik weet het niet zeker hoor, maar als je eens gaat naar: Beheerderspaneel en dan onder Forum configuratie de optie Instellingen berichten.

Daar kan je maximum formaten opgeven.

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 23 apr 2008, 10:18

Ik heb 'm ingesteld op 800 bij 600 en dan moet je scrollen. Nu weet ik niet of dat heel erg grote afbeeldingen zijn maar dat waren de instellingen ook op het vorige forum en toen hoefden we niet te scrollen.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 23 apr 2008, 12:09

Je forum is te smal om afbeeldingen van 800 pixels te laten zien. De [wiki]Image resizer[/wiki] kan dit probleem voor je verhelpen. Breedte daarbij instellen op 400 pixels moet altijd goed gaan.

Gesloten