vertaling download werkt niet (of wel?)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Richardd

vertaling download werkt niet (of wel?)

Bericht door Richardd » 13 apr 2008, 18:53

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:n.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem?n.v.t
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
n.v.t

Bij jullie op deze link http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=63&t=2772
staat een nederlandse versie van Prime Quick Reply

deze dwonload werkt niet meer, heeft iemand deze?

..
Laatst gewijzigd door Richardd op 13 apr 2008, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gamemaniak
Contacteer:

Re: vertaling download werkt niet

Bericht door Gamemaniak » 13 apr 2008, 19:29

Hij werkt wel degelijk: http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=63&t=4194 klik maar eens op Prime_Quick_Reply_NL.zip. Vind het trouwens een beetje vreemd om te vragen of iemand hem nog heeft terwijl daar de vertaling te downloaden is, je had het beter daar kunnen vragen :)

Richardd

Bericht door Richardd » 13 apr 2008, 21:07

Gamemaniak schreef:Hij werkt wel degelijk: http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=63&t=4194 klik maar eens op Prime_Quick_Reply_NL.zip. Vind het trouwens een beetje vreemd om te vragen of iemand hem nog heeft terwijl daar de vertaling te downloaden is, je had het beter daar kunnen vragen :)
ik krijg als ik het .zip bestand druk en download .... .file als download. Het kan nu natuurlijk zijn dat ik iets verkeerd doe, maar ik krijg dat bestand niet uitgepakt

Gamemaniak
Contacteer:

Re: vertaling download werkt niet (of wel?)

Bericht door Gamemaniak » 14 apr 2008, 07:41

Probeer het eens met een andere browser, want ik heb geen last van het probleem (ik gebruik firefox) ;)

Lucas

Bericht door Lucas » 14 apr 2008, 07:42

Ook ik krijg geen enkele fout bij het downloaden. Gewoon netjes de download. ^^ Je zou eventueel kunnen vragen of phpBBservice.nl er een verklaring voor heeft(ik kijk Raimon even lief aan), maar ik denk dat je je computer even moet scannen met een anti-spyware/anti-virus scanner.

MandersOnline
Contacteer:

Bericht door MandersOnline » 14 apr 2008, 07:55

Richardd schreef:ik krijg als ik het .zip bestand druk en download .... .file als download. Het kan nu natuurlijk zijn dat ik iets verkeerd doe, maar ik krijg dat bestand niet uitgepakt
Ik vraag me af hoe jij hem opslaat. je moet de extentie .zip niet vergeten en mocht je browser het niet met .zip opslaan, dan even hernoemen naar .zip, dus naam_bestand.zip

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 14 apr 2008, 13:00

Lucas schreef:Ook ik krijg geen enkele fout bij het downloaden. Gewoon netjes de download. ^^ Je zou eventueel kunnen vragen of phpBBservice.nl er een verklaring voor heeft(ik kijk Raimon even lief aan), maar ik denk dat je je computer even moet scannen met een anti-spyware/anti-virus scanner.
^-^
Ik krijg hem gewoon ook goed als download aangeboden in zowel FFII, FFIII, IE7, en safari.
Voor de rest doet hij het gewoon, ik heb het net eventjes met een andere computer gecontroleerd.
Ik denk echter dat de fout bij Richardd ligt.
@ Richardd welk programma gebruik je om het uit te pakken , probeer anders eens een programma als 7zip of winrar (beide gratis te downloaden via Google .) :)

Richardd

Bericht door Richardd » 14 apr 2008, 14:12

Dank alle voor jullie hulp.

Het lag gewoon aan mijn computer / IE. (versie 6)

Ik heb het bestand nu gewoon kunnen downloaden met firefox (deze blijf ik nu ook maar gebruiken)

Gesloten