Algemene vraag over een sql database

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TranceTrib
Berichten: 223
Lid geworden op: 22 mar 2007, 18:22
Locatie: Arnhem

Algemene vraag over een sql database

Bericht door TranceTrib » 13 apr 2008, 17:28

Ik heb op godaddy.com een hostingaccount waarbij je 10 sql databases aan kunt maken, ik heb er nu 1 in gebruik. Nu wil ik een nieuw forum starten en vraag ik me af of het nodig is weer een heel nieuw hosting abb. af te sluiten of kan ik een nieuwe sql database starten op mijn bestaande hosting abb. en vervolgens alleen een nieuw domein kopen?

Sidenote: de bestaande forum heeft erg weinig traffic, ik schat een 10 gb p/m, waarbij ik 300 gb traffic per maand kan gebruiken, ik heb daar 10gb hd ruimte dus ook dat is geen probleem.

Als het mogelijk is mijn bestaande hosting abb. te gebruiken hoe kan ik dat nieuwe domein dan koppelen aan mijn bestaande hosting pakket?
Ik vraag dit allemaal omdat ik normaal gesproken altijd het domein+hosting pakket samen als 1 pakket bestel, met bovenstaande heb ik dus nog geen ervaring.
Luminosity presents Before The Energy ! 22-02-08 Club Poema, Utrecht [NL]

Galen Behr - Hydroid - Manuel Le Saux - Cliff Coenraad - Joni Ljungqvist - Carl B - Robert Nickson - Mat Zo - Re-Ward - Tim Lorent vs Alex Kross - Secret Guest


http://www.luminosity-events.nl

Gebruikersavatar
Gamemaniak
Berichten: 1747
Lid geworden op: 14 nov 2005, 19:03
Locatie: Westdorpe
Contacteer:

Re: Algemene vraag over een sql database

Bericht door Gamemaniak » 13 apr 2008, 19:26

TranceTrib schreef:Als het mogelijk is mijn bestaande hosting abb. te gebruiken hoe kan ik dat nieuwe domein dan koppelen aan mijn bestaande hosting pakket?
Ik vraag dit allemaal omdat ik normaal gesproken altijd het domein+hosting pakket samen als 1 pakket bestel, met bovenstaande heb ik dus nog geen ervaring.
Dat moet je aan je host vragen of dat mogelijk is, sommige host verkopen alleen pakketten, waardoor het dus niet mogelijk is wat jij wilt, bij sommige hosts is het gewoon mogelijk :) Vraag het dus even na ;)

Gesloten