Inlogprobleem na verplaatsen forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Shaddix

Inlogprobleem na verplaatsen forum

Bericht door Shaddix » 08 apr 2008, 17:54

• Adres van je forum: http://racinggeneration.be/LazyGeneration/phpBB3/
    Event. modificaties op je forum: /
    Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik het pad van men forum veranderde
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ik heb het forum van locatie verandert: eerst heb ik het configbestand opgeslagen, daarna heb ik het forum (3.0.0) van men server gewist, daarna heb ik de nieuwe versie 3.0.1 op een andere locatie gezet met hetzelfde configbestand

Wat is het probleem?
als ik wil inloggen komt de pagina er wel op dat ik terug naar de vorige pagina wordt geleid, maar waneer ik daar dan ben ben ik weer niet meer ingelogd

hopelijk snel hulp van iemand :)

Jim
Contacteer:

Re: Inlogprobleem na verplaatsen forum

Bericht door Jim » 08 apr 2008, 18:10

Je moet ook de cookieinstellingen even veranderen naar je huidige domein. Anders blijf je niet ingelogt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Shaddix

Re: Inlogprobleem na verplaatsen forum

Bericht door Shaddix » 08 apr 2008, 18:11

maar hoe doe ik dat als ik niet aan het admin pannel kan?

edit: ik heb het aangepast mbv phpmyadmin, geen resultaat

Gesloten