Kan je voor een bepaalt forum een stijl instellen waar gebruiker in hun controle paneel niet voor kunnen kiezen ?
Forum 1 )
Forum 2 ) In deze forums kunnen de gebruikers via hun controle paneel
Forum 3 ) zelf kiezen uit stijl A of stijl B
Forum 4 )
Forum 5 ) Ik stel dit forum in op stijl C
Volgens mij kan het niet, maar hopenlijk zie ik iets over het hoofd.
Onkiesbare stijl
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Onkiesbare stijl
Nee, je kan niet per forum een stijl laten kiezen.
Je kan wel voor een bepaald forum een andere stijl instellen... Dit moet in het beheerderspaneel, dan het forum wijzigen, en dan als stijl een andere stijl selecteren.
Je kan wel voor een bepaald forum een andere stijl instellen... Dit moet in het beheerderspaneel, dan het forum wijzigen, en dan als stijl een andere stijl selecteren.
Maar dan kunnen de bezoekers ook uit deze stijl kiezen in andere forums, correct ?Salomon schreef:Nee, je kan niet per forum een stijl laten kiezen.
En dat wil ik niet.
Ik wil stijl C slechts op 1 forum verplicht in stellen terwijl elders de leden alleen uit stijl A en B kunnen kiezen
Je kan de stijl op "Niet actief" zetten, en hem dan toch voor een bepaald forum instellen.
TOP, precies wat ik nodig heb !Salomon schreef:Je kan de stijl op "Niet actief" zetten, en hem dan toch voor een bepaald forum instellen.