Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
josephine
Bericht
door josephine » 30 mar 2008, 20:19
- Adres van je forum: nog niet
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.0 (volgens mij wel!)
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Ik ben gevraagd om met een database backup van iemand met een phpbb forum bij xsbb.nl een eigen phpbb forum op te zetten. Ik heb al geïnformeerd naar de backup, en die is inderdaad mogelijk. Alleen volgens mij is deze database niet zomaar in een eigen phpbb forum te gebruiken, of heb ik dit mis? Als het inderdaad zo is, wat moet ik dan met de database doen om hem wel te kunnen gebruiken? Ik heb zelf al wel enige ervaring met forums, heb zelf ook een eigen forum.
M.v.g Josephine
-
Niek
-
Contacteer:
Bericht
door Niek » 06 apr 2008, 13:33
Als je de backup hebt gekregen kun je deze in je eigen database weer importeren.
Dit kan alleen als er door xsbb geen mods waren geïnstalleerd. Dat kun je het beste aan hun vragen.
Voor het installeren van je eigen forum zie:
Installeren phpBB3
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.