Blanco scherm, beheerderspaneel niet bereikbaar

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Silas

Blanco scherm, beheerderspaneel niet bereikbaar

Bericht door Silas » 28 mar 2008, 19:01

• Adres van je forum: http:// houd ik liever prive, via pb wil ik het wel doorgeven
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?paar dagen geleden
    phpBB versie: 3.0.0, laatste versie

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Wit scherm na: plaatsen bericht, aanklikken prive-berichten, aanklikken gebruikersprofiel, doorsturen naar beheerderspaneel

Ik heb ook even gekeken naar de tabellen met phpmyadmin ("analyseer tabellen"), alles lijkt OK te zijn. Na het plaatsen van een bericht volgt een wit scherm, maar het bericht wordt wel geplaatst. Het lijkt "zomaar" ontstaan te zijn. Iemand een idee?

Gamemaniak
Contacteer:

Re: Blanco scherm, beheerderspaneel niet bereikbaar

Bericht door Gamemaniak » 28 mar 2008, 21:43

Zet eens php_flag display_errors on in je .htaccess bestand, en plaats de error(s) hier ;)

Silas

Re: Blanco scherm, beheerderspaneel niet bereikbaar

Bericht door Silas » 29 mar 2008, 10:51

Ah, ik wist niet dat fouten gewoonweg niet getoond werden. Vroeger was dat wel zo, dacht ik.

Code: Selecteer alles

Fatal error: SUHOSIN - Use of eval is forbidden by configuration in /var/www/vhosts/***.nl/httpdocs/forum/includes/functions_module.php(320) : eval()'d code on line 320
Even gezocht: ligt blijkbaar aan serverinstellingen van de hostingprovider. Heb ze een mail gestuurd.

Dank voor je reactie!

Gesloten