Registraties goedkeuren, rechten gebruikers instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
willo

Registraties goedkeuren, rechten gebruikers instellen

Bericht door willo » 20 mar 2008, 15:41

Ik ben vandaag een forum gestart en ik heb ervaring met de vorige versie. Bij die vorige versie moest ik nieuwe gebruikers eerst toestaan dat ze lid worden. Waar kan ik dit in versie 3.0 vinden?

Tevens snap ik niet goed hoe ik kan instellen dat mensen die NIET geregistreerd zijn toch het complete forum zien.

Ik snap ook niet hoe ik de rechten van een geregistreerde gebruiker kan toevoegen. Moet ik dat bij elk lid met de hand doen of moet ik dan elk nieuw lid aan een groep toewijzen? Kan dit automatisch gaan?

Alvast bedankt!
willo.
  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
..
Laatst gewijzigd door Derky op 21 mar 2008, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt

MandersOnline
Contacteer:

Re: Vraagjes

Bericht door MandersOnline » 20 mar 2008, 16:40

ACP
Forum configuratie
Instellingen registratie

Tweede vraag is Qua groep, altans dat is het beste om te doen scheelt je ook erg veel werk...

willo

Re: Vraagjes

Bericht door willo » 20 mar 2008, 16:58

Thanx!!!

Niek
Contacteer:

Re: Registraties goedkeuren, rechten gebruikers instellen

Bericht door Niek » 21 mar 2008, 13:43

willo schreef:Moet ik dat bij elk lid met de hand doen of moet ik dan elk nieuw lid aan een groep toewijzen? Kan dit automatisch gaan?
MandersOnline schreef:Tweede vraag is Qua groep, altans dat is het beste om te doen scheelt je ook erg veel werk...
Leden die zich registreren komen vanzelf in de groep geregistreerde gebruikers. Je hoeft ze dus niet zelf aan een groep toe te voegen.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

MandersOnline
Contacteer:

Re: Registraties goedkeuren, rechten gebruikers instellen

Bericht door MandersOnline » 21 mar 2008, 16:42

klopt meeste wel, maar sommige vooral als je exporteerd zitten nog wel eens in een aparte groep. dat moet dan enkel aangepast worden.

Gesloten