Database Lock

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TranceTrib
Berichten: 223
Lid geworden op: 22 mar 2007, 18:22
Locatie: Arnhem

Database Lock

Bericht door TranceTrib » 19 mar 2008, 19:51

  • Adres van je forum: klik hier
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?ma 17 maart
    phpBB versie: 3.0.0

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik ben een maand of 2 a 3 geleden overgestapt van phpbb2 naar 3 en krijg nu een email van mijn hoster (hostplan.nl):
Op maandag 16 maart heeft de webserver waarop uw website puretrancers.com gehost wordt veel overlast van deze site gehad. Uit onderzoek blijkt dat uw website een database lock aanvraagt, welke niet meer wordt opgeheven. De sql queries die hierna volgen komen in de wachtrij terecht. De webserver wacht weer op deze queries. Hierdoor functioneert de webserver na enige tijd niet of nauwelijks meer. Dit heeft tot gevolg dat u site en andere sites op de server slecht of niet bereikbaar zijn. Ik wil u vragen te onderzoeken hoe dit komt, en hier passende maatregelen te treffen. Ik kan u helaas geen extra informatie overhandigen, wij houden geen query-log bij. Mochten wij in de toekomst deze problemen weer constateren zijn wij genoodzaakt de website offline te halen.
Uiteraard is dit niet iets waar ik blij van word.
Heeft iemand hier ervaringen mee of weet iemand misschien hoe dit veroorzaakt zou kunnen worden en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!
Luminosity presents Before The Energy ! 22-02-08 Club Poema, Utrecht [NL]

Galen Behr - Hydroid - Manuel Le Saux - Cliff Coenraad - Joni Ljungqvist - Carl B - Robert Nickson - Mat Zo - Re-Ward - Tim Lorent vs Alex Kross - Secret Guest


http://www.luminosity-events.nl

Gesloten