bij registratie profiel invullen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
sanderveld

bij registratie profiel invullen

Bericht door sanderveld » 15 mar 2008, 19:53

• Adres van je forum: http://www.c1000forum.nl
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Is het mogelijk om nieuwe gebruikers een profielveld verplicht in te laten vullen?

Ik weet dat je onder aangepaste profielvelden vragen kunt toevoegen, en dat je deze verplicht kunt stellen, maar ik wil bijvoorbeeld ook woonplaats verplicht stellen. En vind het een beetje knullig staan als er 2 velden met woonplaats staan.

Dmeijer13

Re: bij registratie profiel invullen

Bericht door Dmeijer13 » 15 mar 2008, 23:05

Dit is volgens mij al in een ander topic besproken...
Deze mogelijkheid is er dus niet, dat het verplicht moet...

En het zou volgens mensen, een deel, heel lullig zijn asl het wel verplicht zou zijn, omdat je gewoon om privacy vraagt, en er zijn mensen die zeggen nee, dat zeg ik niet.

Een ander deel zegt, ja maar voor gratis registratie mag je dat toch wel terug vragen dat stukje privacy..

Maar nee, tkomt erop neer dat deze mogelijheid er niet is, en anders moet je toch zelf een profielveld aanmaken, hoe knullig dat dan ook staat.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gesloten