Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 10 mar 2008, 21:20
- Adres van je forum: http://www.hetrunescapeforum.nl
Event. modificaties op je forum: Ja
Wanneer ontstond het probleem?Toen ik een gebruiker een 20 dagen ban wilde geven
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
Wat is het probleem?
Ik wilde dus een gebruiker een ban van 20 dagen geven, krijg ik daarna een mailtje van hem met allemaal scheldwoorden enzo. Denk ik bij mezelf "Huh, hij was toch verbannen?".
Ik gaf een testaccount ook 20 dagen ban, en die kon gewoon nog op het forum posten/bekijken
Hoe kan dit?
-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 11 mar 2008, 17:11
Ik heb mijn forum even uitgezet, omdat ik iemand moet verbannen die erg stout is geweest.

-
lithoforum
-
Contacteer:
Bericht
door lithoforum » 11 mar 2008, 17:56
Davidbarton2 schreef:- Adres van je forum: http://www.hetrunescapeforum.nl
Wanneer ontstond het probleem?Toen ik een gebruiker een 20 dagen ban wilde geven
Wat is het probleem?
Ik wilde dus een gebruiker een ban van 20 dagen geven, krijg ik daarna een mailtje van hem met allemaal scheldwoorden enzo. Denk ik bij mezelf "Huh, hij was toch verbannen?".
Ik gaf een testaccount ook 20 dagen ban, en die kon gewoon nog op het forum posten/bekijken
Hoe kan dit?
Ik denk dat je beter z'n IP adres kunt bannen. Op deze manier logt hij onder een andere naam steeds opnieuw in na registratie.
-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 12 mar 2008, 17:47
lithoforum schreef:Davidbarton2 schreef:- Adres van je forum: http://www.hetrunescapeforum.nl
Wat is het probleem?
Hoe kan dit?
Ik denk dat je beter z'n IP adres kunt bannen. Op deze manier logt hij onder een andere naam steeds opnieuw in na registratie.
Ip werkt ook niet

-
Verwijderd16199
Bericht
door Verwijderd16199 » 13 mar 2008, 21:38
Iemand?
-
lithoforum
-
Contacteer:
Bericht
door lithoforum » 13 mar 2008, 21:51
Davidbarton2 schreef:Iemand?
Als je het IP adres van de mensen weet die je wilt bannen, en je vult dat in, dan komen ze je forum niet op.
Tenzij ze via een proxyserver je forum op willen gaan, maar ook dat is te blokkeren door de IP adressen van die proxies eveneens te blokkeren.