Edit knop

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Richard civic
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2007, 16:49

Edit knop

Bericht door Richard civic » 03 mar 2008, 19:07

  • Adres van je forum: http://north-tuning-projects.com/phpBB3/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.0

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Edit knop

Hallo,

Wij hebben sinds kort een nieuw forum aangemaakt phpbb3 alleen nu krijg ik de vraag hoe leden hun eigen berichten kunnen aanpassen

Ik heb zelf ook gezocht maar kan nergens een edit knop vinden

wie owie kan mij hier aub mee helpen

mvg

richard

..

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Edit knop

Bericht door Niek » 03 mar 2008, 19:20

Dat kan 2 oorzaken hebben.

1) Controleer je permissies eens.
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Forum permissies groepen ==> Geregistreerde gebruikers ==> Selecteer forums ==> Check of leden berichten mogen verwijderen

2) je gebruikt een nederlands taalpakket, een aangepaste stijl, maar hebt geen nederlandse buttons voor die stijl.
Ga hiervoor met je ftp programma naar styles/JOUWSTYLE/imageset/ controleer hier of er een map aanwezig is met de naam /nl/.
Zo niet kopieer dan de map /en/ en hernoem deze naar /nl/. Je hebt nu dus beide mappen hier staan.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

rick1512
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008, 12:17

Re: Edit knop

Bericht door rick1512 » 05 mar 2008, 14:46

Leden kunnen hun eigen berichten aanpassen waar het van jou ook staat. alleen somigge dingen kunnen ze daar ook weer niet ..

Gesloten